اخبار داغ

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل خبر داد: اشتغال پایدار، تضمین کننده خودکفایی خانواده‌ها

تجهیز نیوز به نقل از تایماز نیوز، علیرضا حسین‌نژاد با اشاره به اینکه ۶۰۰۰ فرصت شغلی جدید در ۱۰ ماهه سال‌جاری برای مددجویان تحت حمایت ایجاد شده است، گفت: بیشترین توان خود را بر روی اجرای طرح‌های جدید و نوین گذاشته‌ایم تا با استفاده از ظرفیت‌های موجود، بتوانیم شاهد توانمندی خانواده‌ها در تمامی زمینه‌ها باشیم. […]

اشتراک گذاری
11 بهمن 1401
108 بازدید
کد مطلب : 152540

تجهیز نیوز به نقل از تایماز نیوز، علیرضا حسین‌نژاد با اشاره به اینکه ۶۰۰۰ فرصت شغلی جدید در ۱۰ ماهه سال‌جاری برای مددجویان تحت حمایت ایجاد شده است، گفت: بیشترین توان خود را بر روی اجرای طرح‌های جدید و نوین گذاشته‌ایم تا با استفاده از ظرفیت‌های موجود، بتوانیم شاهد توانمندی خانواده‌ها در تمامی زمینه‌ها باشیم.

وی با اعلام اینکه ۶۴ درصد از منابع تخصیص یافته از بانک‌های عامل جذب شده است، بیان کرد: در طول این مدت برای اجرای ۶۰۰۰ طرح‌های اشتغال‌زایی، بیش از ۳۰۷ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال و خودکفایی پرداخت شده است.

حسین‌نژاد با بیان اینکه در صورت همکاری بهتر بانک‌های عامل تا پایان سال ۱۰۰درصد اعتبارات در حوزه اشتغال جذب و برای اشتغال خانواده‌های در نوبت دریافت تسهیلات تخصیص داده خواهد شد، افزود: بانک‌های عامل در تحقق برنامه‌های اشتغال و خودکفایی نقش تاثیرگذاری دارند که امیدواریم همکاری‌های بیشتری را از سوی بانک‌ها شاهد باشیم.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به اینکه ارائه آموزش‌های فنی و تخصصی از دیگر برنامه‌های این نهاد است، اعلام کرد: ۴۷۵۰ نفر از مددجویان نیز آموزش‌های لازم شغلی را فراگرفته‌اند تا بر اساس استعداد و توانایی‌های خود وارد بازار کار شوند.

وی بیان کرد: همچنین از طریق کاریابی ۳۰۰ نفر از مددجویان نیز جهت اشتغال به واحدهای تولیدی، کارخانجات، شرکت‌های خصوصی و فروشگاه‌های بزرگ معرفی شده‌اند.

حسین‌نژاد با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین راهکارهای کمیته امداد برای پایدارسازی فرصت‌های شغلی نظارت و بازدیدهای مستمر ازطرح‌ها است، بیان کرد: امدادگران کمیته امداد در کنار این امر به مجریان طرح‌های اشتغال راهنمایی و مشاوره‌های لازم را ارائه می‌کنند تا هیچگونه انحرافی در اجرای طرح ایجاد نشود.

  • منبع خبر : پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *