اخبار داغ

۳۹۰ میلیارد تومان پروژه در دهه فجر در شهرستان جهرم افتتاح و کلنگ زنی می شود

به گزارش تجهیزنیوز ، نشست خبری مهندس شعبانی، فرماندار ویژه شهرستان جهرم به مناسبت ایام مبارک دهه فجر با حضور اصحاب رسانه برگزار شد. محمدحسن شعبانی در آستانه ۴۴ سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در نشست با مدیران و خبرنگاران رسانه‌ها و خبرگزاری ها با بیان اینکه در ایام‌الله دهه فجر موضوع جهاد تبیین باید مهمترین […]

اشتراک گذاری
10 بهمن 1401
128 بازدید
کد مطلب : 152485

به گزارش تجهیزنیوز ، نشست خبری مهندس شعبانی، فرماندار ویژه شهرستان جهرم به مناسبت ایام مبارک دهه فجر با حضور اصحاب رسانه برگزار شد.

محمدحسن شعبانی در آستانه ۴۴ سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در نشست با مدیران و خبرنگاران رسانه‌ها و خبرگزاری ها با بیان اینکه در ایام‌الله دهه فجر موضوع جهاد تبیین باید مهمترین راهبرد باشد اظهار داشت: شعار امسال «ایران استوار؛ ۴۴ سال اقتدار» است.

فرماندار ویژه شهرستان جهرم افزود: رویکرد اساسی ما در دهه فجر انقلاب اسلامی که با اعیاد رجبیه همزمان شده آن است که با اجرا و تبیین خدمات ارائه شده به مردم، فضایی فرح بخش ایجاد شود.

وی با بیان اینکه نگاه محوری نظام جمهوری اسلامی، خدمت به مردم است، گفت: دهه فجر امسال نیز باید تجلی‌گاه و نمونه بارزی از خدمت رسانی به مردم در سطح شهرستان باشد.

نماینده عالی دولت در شهرستان جهرم، بزرگترین پیام دهه فجر انقلاب اسلامی را تحقق مردم سالاری دینی عنوان کرد و ادامه داد: کارهای انجام شده باید ترجمه واقعی این موضوع باشد، بر همین اساس برنامه های این ایام، نیاز به پیوست اجتماعی دارد.

شعبانی بیان داشت: مدیران وظیفه دارند در ایام الله دهه مبارک فجر دستاوردهای نظام اسلامی و اقدامات دولت سیزدهم را به اطلاع مردم برسانند.

فرماندار ویژه شهرستان جهرم با اشاره به اینکه در چهل و چهارمین دهه فجر انقلاب اسلامی بیش از ۲۰۰ برنامه فرهنگی در سطح شهرستان جهرم پیش بینی شده است، گفت: همچنین به مناسبت دهه فجر، ۵۰ پروژه در حوزه های مختلف با اعتبار ۳۹۰ میلیارد تومان در جهرم آماده افتتاح و کلنگ زنی است.

وی در ادامه اعلام کرد: افتتاح کمرگ منقطه ویژه اقتصادی، ساختمان برق کردیان، سردخانه دومداره و درجه بندی و بسته بندی میوه‌جات در شهرک صنعتی، آموزشگاه ۹ کلاسه صفرزاده، افتتاح آموزشگاه رانندگی پایه یک، آبرسانی به روستای حسین آباد قبله، کارگاه بسته بندی فرآورده های خرما، حفر و تجهیز تب چاه آب شرب چارطاق، گاز رسانی به ۴ روستای بخش مرکزی و کردیان، زمین چمن مصنوعی جرمشت بالا، ایستگاه پمپاژ خط آب رسانی سد سلمان به شهر جهرم، اجرای طرح هادی در ۷ روستا، عملیات بهسازی و روکش آسفالت در محورهای شهرستان، بهسازی شبکه برق روستایی در بخش سیمکان و کردیان و … از پروژه های شاخص دهه فجر در شهرستان جهرم است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *