اخبار داغ

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی کاشمر: اثر شاعر جوان کاشمری به مرحله نهایی جشنواره بین‌المللی شعر فجر راه یافت

به گزارش تجهیز نیوز، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی کاشمر در گفت‌و‌گو با خبرنگار ترشیز خوان؛ از انتخاب اثر جوان کاشمری به عنوان یکی از ۵ نامزد نهایی هفدهمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر خبر داد. محمد فیض عارفی با اعلام این خبر افزود: این اثر از میان بیش از ۳۰۰۰ اثر رسیده به این جشنواره به […]

اشتراک گذاری
10 بهمن 1401
53 بازدید
کد مطلب : 152488

به گزارش تجهیز نیوز، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی کاشمر در گفت‌و‌گو با خبرنگار ترشیز خوان؛ از انتخاب اثر جوان کاشمری به عنوان یکی از ۵ نامزد نهایی هفدهمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر خبر داد.

محمد فیض عارفی با اعلام این خبر افزود: این اثر از میان بیش از ۳۰۰۰ اثر رسیده به این جشنواره به عنوان یکی از ۵ اثر بخش شعر کلاسیک بزرگسال انتخاب شده است.

وی گفت: این برای اولین بار است که یک شاعر از خطه ترشیز بزرگ به این موفقیت مهم دست می‌یابد و در سطح استان خراسان رضوی نیز شاعران محدودی بوده‌اند که توانسته‌اند به این موفقیت دست پیدا کنند.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی کاشمر ادامه داد: سعید تاج‌محمدی که تا کنون در جشنواره‌های مختلف و متعددی حائز رتبه شده است امسال جوان‌ترین نامزد دریافت جایزه جشنواره شعر فجر است.

وی گفت: کتاب مجموعه شعر دقایق اولین اثر منتشر شده از سعید تاج‌محمدی است که سال گذشته توسط انتشارات شهرستان ادب منتشر شده و اسفندماه گذشته در شهرستان کاشمر رونمایی و در مدت کوتاهی چاپ اول آن به اتمام رسید.

فیض عارفی این موفقیت را به جامعه کتابخوان و اهالی شعر و ادب ترشیز بزرگ تبریک گفت و خاطرنشان کرد: استعدادهای فراوانی در حوزه شعر، ادب و کتاب در شهرستان کاشمر وجود دارد که با حمایت‌های مادی و معنوی می‌توان زمینه چنین افتخارآفرینی‌هایی را در سطح ملی و بین‌المللی فراهم ساخت.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *