اخبار داغ

امام جمعه شهرستان کاشمر: پیگیری های لازم را برای حمایت از خبرنگار پیشکسوت کاشمری انجام می‌دهیم

تجهیز نیوز به نقل از پایگاه خبری ترشیز خوان؛ جمعی از مدیران رسانه‌ای استان خراسان رضوی با همراهی امام جمعه و تعدادی از مسئولین و مدیر مسئولان نشریات کاشمر از محمد حسین پورحسن، خبرنگار پیشکسوت کاشمری و نماینده روزنامه اطلاعات در این شهرستان عیادت کردند. امام جمعه شهرستان کاشمر ضمن قدردانی از زحمات پورحسن با […]

اشتراک گذاری
09 بهمن 1401
62 بازدید
کد مطلب : 152470

تجهیز نیوز به نقل از پایگاه خبری ترشیز خوان؛ جمعی از مدیران رسانه‌ای استان خراسان رضوی با همراهی امام جمعه و تعدادی از مسئولین و مدیر مسئولان نشریات کاشمر از محمد حسین پورحسن، خبرنگار پیشکسوت کاشمری و نماینده روزنامه اطلاعات در این شهرستان عیادت کردند.

امام جمعه شهرستان کاشمر ضمن قدردانی از زحمات پورحسن با اشاره به ظرفیت های فرهنگی موجود در این شهرستان، خواستار توجه بیشتر رسانه های کشوری و معرفی این ظرفیت ها در روزنامه اطلاعات شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر جواد طاهری افزود: متاسفانه شهرستان کاشمر آن طور که باید در سطح ملی شناخته شده نیست و می طلبد رسانه های کشوری در این زمینه فعال تر شوند.

وی با تقدیر از زحمات چند ده ساله پورحسن و همچنین پرستاری های همسر وی، ادامه داد: برای حمایت از این خبرنگار قدیمی، پیگیری های لازم را انجام می دهیم.

سرپرست روزنامه اطلاعات در استان خراسان رضوی هم در این آیین گفت: پورحسن از نیمه دوم دهه ۳۰، نماینده روزنامه اطلاعات در شهرستان کاشمر بوده است و مکاتبات و پیگیری های وی در زمان تاخیر ارسال روزنامه به این شهرستان که نشان از دلسوزی و تعهد و وجدان کاری وی دارد، در اسناد موسسه اطلاعات موجود است.

سید محسن فرجادی با ابلاغ سلام و تقدیر دکتر صالحی نماینده ولی فقیه و سرپرست روزنامه اطلاعات به پورحسن و با اشاره به تاکید وی بر تکریم بازنشستگان موسسه اطلاعات، افزود: با دستور وی، پیگیری های لازم برای حمایت از پورحسن و عضویت وی در صندوق هنر در حال انجام است.

وی همچنین خواستار پیگیری مدیران شهرستان کاشمر برای اعطای نشان فرهنگ و هنر به پورحسن شد.

سرپرست روزنامه اطلاعات در خراسان رضوی همچنین از امام جمعه کاشمر که در این امر معروف استقبال و همراهی شایسته داشت، تقدیر کرد و گفت: قطعا استقبال و همراهی گرم خانه مطبوعات و رسانه‌های خراسان رضوی، مسئولان شهر همچون رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس شورای اسلامی شهر و تعدادی از مدیران رسانه شهرستان موجب برکت در فضای رسانه ای این منطقه و توجه بیشتر به پیشکسوتان می شود.

وی با بیان اینکه نمایندگان روزنامه ها حلقه اتصال رسانه به بدنه جامعه هستند و اگر این عزیزان طی سالهای گذشته نبودند، رسانه ها در هویت یابی و فراگیری اختلال داشتند، افزود: نسل روزنامه و مجله خوان ثمره تلاش های امثال آقای پورحسن است.

فرجادی با اشاره به فضای رسانه ای کاشمر و تعدد رسانه های پرنشاط، فعال و مستمر مکتوب و برخط در این شهرستان گفت: یکی از دلایل زنده بودن رسانه در کاشمر تلاش های پورحسن در زنده نگه داشتن روزنامه اطلاعات و نشریات آن در این منطقه است.

وی با اشاره به خلاقیت های پورحسن در توزیع و فروش روزنامه و مجلات اطلاعات اظهار کرد: وی با توجه به سطح درآمد افراد مختلف به هر شیوه ای حتی نسیه فروشی روزنامه و مجله به افراد کم بضاعت و یا نمایش روزنامه و مجله پشت شیشه مغازه شان برای رویت افرادی که قصد یا توان خرید نشریات را نداشتند، اقدام می کرد.

سرپرست نمایندگی روزنامه اطلاعات در خراسان رضوی تاکید کرد: پورحسن صدای مردم کاشمر از دوره قبل و بعد از انقلاب بوده و راوی صادق دردها و مشکلات این منطقه در روزنامه اطلاعات به شمار می روند.

در ادامه حاضران به بیان خاطراتی از پورحسن پرداختند و با اهدای هدایایی از سوی موسسه اطلاعات، خانه مطبوعات و رسانه‌های خراسان رضوی و جمعی از مدیران رسانه های کاشمر، از تلاش های پورحسن تقدیر کردند.

حجت الاسلام جواد طاهری، امام جمعه کاشمر، سید محسن فرجادی، سرپرست روزنامه اطلاعات در خراسان رضوی، مجتبی نوریان و محمد جواد رنجبر اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات و رسانه‌های خراسان رضوی، علی اصغر مرادزاده رئیس شورای اسلامی شهر کاشمر، حامد ناصری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشمر، سیدهادی مهدیان مدیر کانون بسیج رسانه کاشمر، علیرضا افتخاری سردبیر دو هفته نامه آوای کاشمر و محبوبه وزیری مدیر مسئول دو هفته نامه سرو کاشمر،  مسئولینی که در آیین عیادت از محمد حسین پورحسن، خبرنگار پیشکسوت کاشمری و نماینده روزنامه اطلاعات در این شهرستان در منزل وی حضور داشتند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *