اخبار داغ

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب عنوان کرد؛ حضور پُررنگ شرکت‌های دانش بنیان در سیزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت نفت اهواز

تجهیز نیوز به نقل از پایگاه خبری هنر قلم و روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، مهندس علیرضا دانشی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، در جلسه شورای سیاست گزاری سیزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت نفت اهواز، این رویداد را مهم‌ترین اتفاق سالانه صنعت نفت جنوب عنوان و تصریح کرد: نظر به تأکید رهبر معظم […]

اشتراک گذاری
02 بهمن 1401
153 بازدید
کد مطلب : 152288

تجهیز نیوز به نقل از پایگاه خبری هنر قلم و روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، مهندس علیرضا دانشی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، در جلسه شورای سیاست گزاری سیزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت نفت اهواز، این رویداد را مهم‌ترین اتفاق سالانه صنعت نفت جنوب عنوان و تصریح کرد: نظر به تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر ضرورت توجه به اقتصاد دانش بنیان که باعث افزایش قدرت سیاسی و اقتصادی و در نهایت افزایش نفوذ موثر به نفع منافع ملی کشور می شود؛ صنعت نفت گام های موثری برای حرکت در مسیر دانش بنیان شدن برداشته که جلوه ای از آن با حضور پُررنگ شرکت های دانش بنیان در سیزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت نفت اهواز متجلی خواهد شد.

وی با بیان این که نمایشگاه تخصصی نفت اهواز محلی برای گردهمایی فعالان صنعت، شرکت‌های ایرانی و سازندگان داخلی است، اظهار امیدواری کرد که این رویداد روند همکاری‌های بخش خصوصی و دولتی با هدف افزایش بهره‌وری و توسعه صنعت نفت را بیش از پیش تقویت نماید.

به گفته ی این مقام مسئول در حالی که جهان با تنش های مُتعددی در زمینه تأمین انرژی مواجه است؛ عملکرد شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب بیش از هر زمان دیگری مورد توجه است.

رییس روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب نیز در این نشست با اشاره به تقارن برگزاری سیزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت نفت اهواز با ایام الله دهه فجر، این اتفاق را نویدبخش و امیدآفرین عنوان کرد.

سعید آتشبار گفت: طبق شعار سال باید به سمتی حرکت کنیم که نمایشگاه امسال به سمت دانش بنیان و تکمیل زنجیره ارزش هدایت شود.

وی افزود: تلاش ما این است که این نمایشگاه در تمام ابعاد متفاوت تر از سال های گذشته باشد و مسئولیت های اجتماعی و پیوست های فرهنگی نیز در ذیل این نمایشگاه تعریف گردد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، در این جلسه که با حضور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، مدیر امور فنی، مدیر کالا، مشاور و رییس دفتر مدیرعامل، روسای روابط عمومی شرکت های حفاری و اروندان و جمع دیگری از مدیران صنعت نفت برگزار شد، مُقرر گردید که کمیته های تخصصی جهت برنامه ریزی این رویداد مشغول فعالیت شوند.

سیزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت نفت در اهواز با شعار ایران قوی دانش بنیان و تکمیل زنجیره ارزش از ۱۷ بهمن تا ۲۰ در محل نمایشگاه های دائمی اهواز برگزار خواهد شد

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *