اخبار داغ

شهردار اردبیل خبرداد: احداث مرکز تجاری خدماتی رُز (روناک) تصویب شد/ لزوم مکان‌یابی پروژه‌های مشارکتی در توسعه متوازن شهر اردبیل

تجهیز نیوز به نقل از تایماز نیوز، محمود صفری در پنجاه‌ونهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر اردبیل اظهار کرد: احداث مرکز تجاری خدماتی رُز، همان پروژه روناک سابق بعد از ۱۰ سال بلاتکلیفی با تصویب اعضای شورای اسلامی شهر و با انتخاب پیمان‌کار در زمینی به مساحت ۷۵۰۰ مترمربع به‌زودی آغاز می‌شود. وی با اشاره […]

اشتراک گذاری
01 بهمن 1401
85 بازدید
کد مطلب : 152270

تجهیز نیوز به نقل از تایماز نیوز، محمود صفری در پنجاه‌ونهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر اردبیل اظهار کرد: احداث مرکز تجاری خدماتی رُز، همان پروژه روناک سابق بعد از ۱۰ سال بلاتکلیفی با تصویب اعضای شورای اسلامی شهر و با انتخاب پیمان‌کار در زمینی به مساحت ۷۵۰۰ مترمربع به‌زودی آغاز می‌شود.

وی با اشاره به این‌که ساخت این مرکز تجاری و خدماتی در ۴ طبقه به همراه پارکینگ در دستور کار است، افزود: طبق قرارداد با سرمایه‌گذار، پروژه ظرف ۳۶ ماه آینده تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد؛ همچنین بنابر قرارداد منعقده سهم شهرداری در پروژه فوق ۳۶ درصد خواهد بود.

شهردار اردبیل با اعلام این‌که خوشبختانه با پیگیری پروژه ناتمام دیگری در شهر اردبیل تعیین تکلیف شد، تصریح کرد: پروژه تجاری خدماتی رُز با مبلغ سرمایه‌گذاری حدود ۴۰۰ میلیارد تومان جانشین پروژه روناک سابق خواهد شد که این اقدام، گامی مهم در توسعه مناطق کم‌‌‌برخوردار شهر است‌.

صفری به محل ایجاد مرکز تجاری خدماتی رُز اشاره کرد و گفت: مرکز رُز در جوار اتوبان بسیج اردبیل احداث می‌شود که اجرای این طرح در این نقطه از شهر قطعا موجب شکوفایی و رشد منطقه در بلند مدت خواهد شد.

وی با بیان این‌که شهرداری و شورای اسلامی شهر در نظر دارد به‌منظور توسعه متوازن شهر، پروژه‌های مشارکتی بیشتری در تمامی نقاط شهر به‌ویژه مناطق کم‌برخوردار تعریف و به مرحله اجرا برساند، تصریح کرد: قطعا در این راستا مکان‌یابی پروژه‌های سرمایه‌گذاری پیش شرط توسعه متوازن شهر است.

شهردار اردبیل با بیان این‌که بلاتکلیفی و نیمه تمام رها شدن پروژه رُز منجر به نارضایتی اهالی و معضلی برای منطقه شده بود، ادامه داد: اجرای پروژه‌های متعدد اقتصادی و فرهنگی در حاشیه شهر و مناطق کم‌برخوردار جزو اولویت‌های شهرداری است که در این خصوص تلاش می‌کنیم پروژه‌های نیمه تمام در این مناطق را در اسرع‌وقت تعیین تکلیف و همچنین پروژه‌های جدیدی را نیز آغاز کنیم.

صفری بیان کرد: مجتمع رُز به‌عنوان مرکز فرش و لوازم خانگی در اختیار همشهریان قرار خواهد گرفت که ظرفیت پارکینگ این مرکز ۱۸۰ دستگاه خودرو پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به اجرای بیش از ۱۶ پروژه مشارکتی در نقاط مختلف شهر اردبیل، گفت: این پروژه‌ها در قالب مجتمع‌های تجاری، مسکونی، خدماتی، رفاهی و … با اعتباری بیش از ۵ هزار میلیارد تومان اجرا می‌شود که اجرای این طرح‌ها زمینه‌ساز رونق اقتصادی، توسعه شهری و زیبایی‌های بصری خواهد بود‌.

منبع خبر : مدیریت ارتباطات و امور‌بین‌الملل شهرداری اردبیل

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *