اخبار داغ

کلینیک درمان زخم در جهرم راه‌اندازی می شود

محمدرضا رضایی کوچی در گفتگو با تجهیزنیوز گفت: با رایزنی‌های صورت گرفته با اسلامی رئیس سازمان انرژی هسته‌ای و موافقت وی، کلینیک درمان زخم، در مجتمع بیمارستانی سیدالشهدا (ع) جهرم با همکاری سازمان انرژی هسته‌ای راه اندازی می‌شود. وی افزود: کلینیک درمان زخم جهرم قرار است با حضور کادری مجرب و متخصص و با بهره […]

اشتراک گذاری
30 دی 1401
134 بازدید
کد مطلب : 152233

محمدرضا رضایی کوچی در گفتگو با تجهیزنیوز گفت: با رایزنی‌های صورت گرفته با اسلامی رئیس سازمان انرژی هسته‌ای و موافقت وی، کلینیک درمان زخم، در مجتمع بیمارستانی سیدالشهدا (ع) جهرم با همکاری سازمان انرژی هسته‌ای راه اندازی می‌شود.

وی افزود: کلینیک درمان زخم جهرم قرار است با حضور کادری مجرب و متخصص و با بهره گیری از جدیدترین دستگاه‌ها و روش‌های ترمیم زخم، آغاز به کار کند.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: افرادی که زخم‌های آن‌ها دیر از معمول التیام می‌یابد به کمک خدمات این کلینیک و با تعرفه دولتی، می‌توانند به نحو بهتری درمان شوند.

وی خاطرنشان کرد: زخم‌های مزمن و دیابتی هزینه زیادی را به بیمار و جامعه تحمیل می‌کند، لذا به دنبال این هستیم که با استفاده از پلاسما درمانی، زخم آنها را ترمیم شده و عضوشان قطع نشود.

رضایی کوچی گفت: در این مرکز به کمک پانسمان‌های نوین و تجهیزات و روش‌های جدید درمانی از جمله پلاسما درمانی، اوزون تراپی، لارو درمانی و وکیوم تراپی درمان انواع زخم‌های دیابت، زخم بستر، زخم‌های ناشی از عمل‌های جراحی درمان می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *