اخبار داغ

هنرمند جهرمی در جشنواره ملی فیلم کوتاه «جهش» برتر شد

محسن نعمت اللهی در گفتگو با تجهیزنیوز گفت: محسن راست خانه هنرمند جهرمی با فیلمنامه کوتاه «خروج از فوق منفی» موفق به کسب مقام اول و عنوان بهترین فیلمنامه جشنواره جهش را به خود اختصاص داد. وی بیان کرد: این اثر در مدت زمان ۱۹ دقیقه و با اشاره به نبرد قهرمانانه ی کادر درمان […]

اشتراک گذاری
30 دی 1401
103 بازدید
کد مطلب : 152230

محسن نعمت اللهی در گفتگو با تجهیزنیوز گفت: محسن راست خانه هنرمند جهرمی با فیلمنامه کوتاه «خروج از فوق منفی» موفق به کسب مقام اول و عنوان بهترین فیلمنامه جشنواره جهش را به خود اختصاص داد.

وی بیان کرد: این اثر در مدت زمان ۱۹ دقیقه و با اشاره به نبرد قهرمانانه ی کادر درمان در برابر ویروس کرونا نگاشته شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جهرم افزود: راستخانه موفق شد تندیس و دیپلم افتخار جشنواره ملی فیلم کوتاه فناوری و نوآوری (جهش) ۱۴۰۱ را از آن خود کند.

به گزارش مهر، «جهش» اولین جشنواره ملی فیلم کوتاه فناوری و نوآوری، طرحی استانی به ابتکار مدیران پارک علم و فناوری استان قم است که امسال با حمایت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به صورت سراسری و با هدف همراهی بخش هنر و رسانه با فناوری برگزار می‌شود.

این جشنواره در هفت بخش؛ شامل بخش اصلی؛ فیلم مستند، تیزرهای تبلیغاتی، آگهی تبلیغاتی، رپرتاژ آگهی، انیمیشن و موشن گرافیک، بخش جنبی (بخش موبایلی)، بخش ویژه شهدای فناوری و وقف فناوری، بخش داستان موفقیت (کارآفرین موفق، داستانی از موفقیت خود را خلاصه در ویدیوئی تعریف می‌کند)، بخش روابط عمومی پژوهشگاه‌ها و دانشگاه‌ها (پانا) بخش خلاقیت (ویژه آموزش و پرورش و دانش‌آموزان) و بخش فیلمنامه برگزار شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *