اخبار داغ

فراخوان ارسال مقالات به مجلات تخصصی / دبیر تخصصی: دکتر سید محمدرضا حسینی علی آباد

به گزارش تجهیز نیوز، مجلات علمی تخصصی ذیل آماده پذیرای مقالات شما پژوهشگران، دانشجویان و اساتید معزز است. جهت کسب اطلاعات بیشتر تقاضامند است به سایت مجله مراجعه و یا با شماره ۰۹۳۳۳۴۹۸۱۲۶ تماس حاصل فرمایید. فصلنامه پژوهش در مهندسی نفت وابسته به مرکز پژوهش های صنعتی و معدنی تجهیز صنعت نگین پاسارگاد با پروانه انتشار […]

اشتراک گذاری
28 دی 1401
192 بازدید
کد مطلب : 152204

به گزارش تجهیز نیوز، مجلات علمی تخصصی ذیل آماده پذیرای مقالات شما پژوهشگران، دانشجویان و اساتید معزز است. جهت کسب اطلاعات بیشتر تقاضامند است به سایت مجله مراجعه و یا با شماره ۰۹۳۳۳۴۹۸۱۲۶ تماس حاصل فرمایید.

فصلنامه پژوهش در مهندسی نفت وابسته به مرکز پژوهش های صنعتی و معدنی تجهیز صنعت نگین پاسارگاد با پروانه انتشار رسمی (اختصاصی– الکترونیکی) به شماره ۹۲۲۰۵ در مهر ماه سال ۱۴۰۱ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با هدف‌ تولید و ترویج علوم مرتبط با مدیریت و اقتصاد در صنایع نفت گاز و پتروشیمی و به‌ منظور تقویت‌ مبادله‌ آخرین یافته‌های‌ علمی‌، تحقیقاتی و کاربردی، به دو زبان فارسی و انگلیسی اقدام به دریافت و انتشار مقالات پژوهشگران و صاحب­نظران از سراسر کشور می­ نماید. این مجله امید دارد با فعالیت خود و با دریافت مقالات و انتشار منظم بصورت فصلی، دستاوردهای علمی  محققان کشور را به نحو شایسته ای در اختیار علاقه مندان به موضوع پژوهش قرار دهد و در پایگاه های ملی معتبر کشور نمایه نماید.

نشریه کارآفرینی و ایده های کسب و کار وابسته به مرکز پژوهش های صنعتی و معدنی تجهیز صنعت نگین پاسارگاد با پروانه انتشار رسمی (اختصاصی– الکترونیکی) به شماره ۹۲۱۶۹ در مهر ماه ۱۴۰۱ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با هدف‌ تولید و ترویج علوم مرتبط با مدیریت کارآفرینی و توسعه کسب و کار و به‌ منظور تقویت‌ مبادله‌ آخرین یافته‌های‌ علمی‌، تحقیقاتی و کاربردی، به دو زبان فارسی و عربی اقدام به دریافت و انتشار مقالات پژوهشگران و صاحب ­نظران از سراسر کشور می­ نماید. این نشریه امید دارد با فعالیت خود و با دریافت مقالات و انتشار منظم بصورت فصلی، دستاوردهای علمی  محققان کشور را به نحو شایسته ای در اختیار علاقه مندان به موضوع پژوهش قرار دهد و در پایگاه های ملی معتبر کشور نمایه نماید.

فصلنامه رهیافتی در مهندسی کامپیوتر وابسته به مرکز پژوهش های صنعتی و معدنی تجهیز صنعت نگین پاسارگاد با پروانه انتشار رسمی (اختصاصی– الکترونیکی) به شماره ۹۲۰۸۰ در مرداد ماه سال ۱۴۰۱ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با هدف‌ تولید و ترویج علوم مرتبط با کامپیوتر و به‌ منظور تقویت‌ مبادله‌ آخرین یافته‌های‌ علمی‌، تحقیقاتی و کاربردی، اقدام به دریافت و انتشار مقالات پژوهشگران و صاحب­نظران از سراسر کشور می­ نماید. این مجله امید دارد با فعالیت خود و با دریافت مقالات و انتشار منظم بصورت فصلی، دستاوردهای علمی  محققان کشور را به نحو شایسته ای در اختیار علاقه مندان به موضوع پژوهش قرار دهد و در پایگاه های ملی معتبر کشور نمایه نماید.

فصلنامه توسعه و پایداری منابع طبیعی  وابسته به مرکز پژوهش های صنعتی و معدنی تجهیز صنعت نگین پاسارگاد با پروانه انتشار رسمی (اختصاصی– الکترونیکی) به شماره ۹۱۹۹۸ در مرداد ماه سال ۱۴۰۱ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با هدف‌ تولید و ترویج علوم مرتبط با منابع طبیعی  و به‌ منظور تقویت‌ مبادله‌ آخرین یافته‌های‌ علمی‌، تحقیقاتی و کاربردی، اقدام به دریافت و انتشار مقالات پژوهشگران و صاحب­نظران از سراسر کشور می­ نماید. این مجله امید دارد با فعالیت خود و با دریافت مقالات و انتشار منظم بصورت فصلی، دستاوردهای علمی  محققان کشور را به نحو شایسته ای در اختیار علاقه مندان به موضوع پژوهش قرار دهد و در پایگاه های ملی معتبر کشور نمایه نماید.

فصلنامه حقوق تجاری  وابسته به مرکز پژوهش های صنعتی و معدنی تجهیز صنعت نگین پاسارگاد با پروانه انتشار رسمی (اختصاصی– الکترونیکی) به شماره ۹۲۲۶۵ درآبان ماه سال ۱۴۰۱ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با هدف‌ تولید و ترویج علوم مرتبط با حقوق  و به‌ منظور تقویت‌ مبادله‌ آخرین یافته‌های‌ علمی‌، تحقیقاتی و کاربردی، اقدام به دریافت و انتشار مقالات پژوهشگران و صاحب­نظران از سراسر کشور می­ نماید. این مجله امید دارد با فعالیت خود و با دریافت مقالات و انتشار منظم بصورت فصلی، دستاوردهای علمی  محققان کشور را به نحو شایسته ای در اختیار علاقه مندان به موضوع پژوهش قرار دهد و در پایگاه های ملی معتبر کشور نمایه نماید.

فصلنامه یافته های نوین در حقوق  وابسته به مرکز پژوهش های صنعتی و معدنی تجهیز صنعت نگین پاسارگاد با پروانه انتشار رسمی (اختصاصی– الکترونیکی) به شماره ۹۲۲۰۶ در مهر ماه سال ۱۴۰۱ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با هدف‌ تولید و ترویج علوم مرتبط با حقوق  و به‌ منظور تقویت‌ مبادله‌ آخرین یافته‌های‌ علمی‌، تحقیقاتی و کاربردی، اقدام به دریافت و انتشار مقالات پژوهشگران و صاحب­نظران از سراسر کشور می­ نماید. این مجله امید دارد با فعالیت خود و با دریافت مقالات و انتشار منظم بصورت فصلی، دستاوردهای علمی  محققان کشور را به نحو شایسته ای در اختیار علاقه مندان به موضوع پژوهش قرار دهد و در پایگاه های ملی معتبر کشور نمایه نماید.

لذا بدینوسیله از کلیه اساتید، پژوهشگران، اندیشمندان، صاحب نظران و دانشجویان علاقه مند به موضوعات مرتبط دعوت می گردد مقالات علمی خود را از طریق سامانه ثبت نام و نسبت به ارسال مقالات خود اقدام نمایند.

این نشریات نامبرده امید دارد با فعالیت خود و با دریافت مقالات، دستاوردهای علمی محققان کشور را به نحو شایسته ای در اختیار علاقه مندان به موضوع پژوهش قرار دهد و در پایگاه های ملی معتبر کشور نمایه نماید.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *