اخبار داغ

فراخوان ارسال مقاله به نشریات اختصاصی به سردبیری دکتر سید محمدرضا حسینی علی آباد

فصلنامه رهیافتی در مدیریت نفت و گاز وابسته به مرکز پژوهش های صنعتی و معدنی تجهیز صنعت نگین پاسارگاد با پروانه انتشار رسمی (اختصاصی– الکترونیکی) به شماره ۸۲۸۹۴ در مهر ماه ۱۳۹۷ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با هدف‌ تولید و ترویج علوم مرتبط با مدیریت و اقتصاد در صنایع نفت گاز و پتروشیمی […]

اشتراک گذاری
27 دی 1401
391 بازدید
کد مطلب : 152194

فصلنامه رهیافتی در مدیریت نفت و گاز وابسته به مرکز پژوهش های صنعتی و معدنی تجهیز صنعت نگین پاسارگاد با پروانه انتشار رسمی (اختصاصی– الکترونیکی) به شماره ۸۲۸۹۴ در مهر ماه ۱۳۹۷ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با هدف‌ تولید و ترویج علوم مرتبط با مدیریت و اقتصاد در صنایع نفت گاز و پتروشیمی و به‌ منظور تقویت‌ مبادله‌ آخرین یافته‌های‌ علمی‌، تحقیقاتی و کاربردی، اقدام به دریافت و انتشار مقالات پژوهشگران و صاحب­نظران از سراسر کشور می­ نماید. این مجله امید دارد با فعالیت خود و با دریافت مقالات و انتشار منظم بصورت فصلنامه، دستاوردهای علمی  محققان کشور را به نحو شایسته ای در اختیار علاقه مندان به موضوع پژوهش قرار دهد و در پایگاه های ملی معتبر کشور نمایه نماید.

آدرس سایت نشریه: https://rmng.science-journals.ir

مجله قطعه سازان صنعت وابسته به شرکت فنی و مهندسی محور ماشین دوار با پروانه انتشار رسمی (اختصاصی– الکترونیکی) به شماره ۸۵۶۸۵ در مرداد ماه ۱۳۹۸ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با هدف‌ تولید و ترویج علوم مرتبط با مهندسی مکانیک و ساخت و تولید قطعات صنعتی در صنایع نفت گاز و پتروشیمی و به‌ منظور تقویت‌ مبادله‌ آخرین یافته‌های‌ علمی‌، تحقیقاتی و کاربردی، اقدام به دریافت و انتشار مقالات پژوهشگران و صاحب­نظران از سراسر کشور می­ نماید. این مجله امید دارد با فعالیت خود و با دریافت مقالات و انتشار منظم بصورت فصلی، دستاوردهای علمی  محققان کشور را به نحو شایسته ای در اختیار علاقه مندان به موضوع پژوهش قرار دهد و در پایگاه های ملی معتبر کشور نمایه نماید.

آدرس سایت نشریه: https://ghs.science-journals.ir

مجله افق های نوین در شیمی  وابسته به مرکز پژوهش های صنعتی و معدنی تجهیز صنعت نگین پاسارگاد با پروانه انتشار رسمی (اختصاصی– الکترونیکی) به شماره ۸۵۳۱۰ در اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با هدف‌ تولید و ترویج علوم مرتبط با علوم شیمی و به‌ منظور تقویت‌ مبادله‌ آخرین یافته‌های‌ علمی‌، تحقیقاتی و کاربردی، اقدام به دریافت و انتشار مقالات پژوهشگران و صاحب نظران از سراسر کشور مینماید. این مجله امید دارد با فعالیت خود و با دریافت مقالات و انتشار منظم بصورت فصلی، دستاوردهای علمی  محققان کشور را به نحو شایسته ای در اختیار علاقه مندان به موضوع پژوهش قرار دهد و در پایگاه های ملی معتبر کشور نمایه نماید.

آدرس سایت نشریه: https://onsh.science-journals.ir

نشریه تحقیقات کاربردی در شیمی وابسته به مرکز پژوهش های صنعتی و معدنی تجهیز صنعت نگین پاسارگاد با پروانه انتشار رسمی (اختصاصی– الکترونیکی) به شماره ۸۵۸۷۳ در آبان ماه ۱۳۹۸ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با هدف‌ تولید و ترویج علوم مرتبط با علوم شیمی و به‌ منظور تقویت‌ مبادله‌ آخرین یافته‌های‌ علمی‌، تحقیقاتی و کاربردی، اقدام به دریافت و انتشار مقالات پژوهشگران و صاحب نظران از سراسر کشور می نماید. این نشریه امید دارد با فعالیت خود و با دریافت مقالات و انتشار منظم بصورت فصلی، دستاوردهای علمی  محققان کشور را به نحو شایسته ای در اختیار علاقه مندان به موضوع پژوهش قرار دهد و در پایگاه های ملی معتبر کشور نمایه نماید.

آدرس سایت نشریه: https://tksh.science-journals.ir

فصلنامه مدیریت کسب و کارهای دانش بنیان وابسته به مرکز پژوهش های صنعتی و معدنی تجهیز صنعت نگین پاسارگاد با پروانه انتشار رسمی (عمومی– الکترونیکی) به شماره ۸۵۰۲۱ در فروردین ماه ۱۳۹۸ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با هدف‌ تولید و ترویج علوم مرتبط با مدیریت کسب و کار های دانش بنیان و به‌ منظور تقویت‌ مبادله‌ آخرین یافته‌های‌ علمی‌، تحقیقاتی و کاربردی، اقدام به دریافت و انتشار مقالات پژوهشگران و صاحب ­نظران از سراسر کشور می­ نماید. این فصلنامه امید دارد با فعالیت خود و با دریافت مقالات و انتشار منظم بصورت فصلی، دستاوردهای علمی  محققان کشور را به نحو شایسته ای در اختیار علاقه مندان به موضوع پژوهش قرار دهد و در پایگاه های ملی معتبر کشور نمایه نماید.

آدرس سایت نشریه: https://mkd.science-journals.ir

نشریه پژوهش های نوین در مدیریت کارآفرینی و توسعه کسب و کار وابسته به مرکز پژوهش های صنعتی و معدنی تجهیز صنعت نگین پاسارگاد با پروانه انتشار رسمی (اختصاصی– الکترونیکی) به شماره ۸۵۶۸۶ در مرداد ماه ۱۳۹۸ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با هدف‌ تولید و ترویج علوم مرتبط با مدیریت کارآفرینی و توسعه کسب و کار و به‌ منظور تقویت‌ مبادله‌ آخرین یافته‌های‌ علمی‌، تحقیقاتی و کاربردی، اقدام به دریافت و انتشار مقالات پژوهشگران و صاحب ­نظران از سراسر کشور می­ نماید. این نشریه امید دارد با فعالیت خود و با دریافت مقالات و انتشار منظم بصورت فصلی، دستاوردهای علمی  محققان کشور را به نحو شایسته ای در اختیار علاقه مندان به موضوع پژوهش قرار دهد و در پایگاه های ملی معتبر کشور نمایه نماید.

آدرس سایت نشریه: https://pnmktk.science-journals.ir

فصلنامه مهندسی بهره برداری از منابع نفت وابسته به مرکز پژوهش های صنعتی و معدنی تجهیز صنعت نگین پاسارگاد با پروانه انتشار رسمی (اختصاصی– الکترونیکی) به شماره ۹۲۰۲۷ در سال ۱۴۰۱ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با هدف‌ تولید و ترویج علوم مرتبط با مدیریت و اقتصاد در صنایع نفت گاز و پتروشیمی و به‌ منظور تقویت‌ مبادله‌ آخرین یافته‌های‌ علمی‌، تحقیقاتی و کاربردی، اقدام به دریافت و انتشار مقالات پژوهشگران و صاحب­نظران از سراسر کشور می­ نماید. این مجله امید دارد با فعالیت خود و با دریافت مقالات و انتشار منظم بصورت فصلی، دستاوردهای علمی  محققان کشور را به نحو شایسته ای در اختیار علاقه مندان به موضوع پژوهش قرار دهد و در پایگاه های ملی معتبر کشور نمایه نماید.

آدرس سایت نشریه: https://oil.science-journals.ir

فصلنامه پژوهش های نوین در زبان و ادبیات انگلیسی وابسته به مرکز پژوهش های صنعتی و معدنی تجهیز صنعت نگین پاسارگاد با پروانه انتشار رسمی (عمومی– الکترونیکی) به شماره ۹۲۰۱۵ در سال ۱۴۰۱ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با هدف‌ تولید و ترویج علوم مرتبط با زبان و ادبیات انگلیسی و به‌ منظور تقویت‌ مبادله‌ آخرین یافته‌های‌ علمی‌، تحقیقاتی و کاربردی، اقدام به دریافت و انتشار مقالات پژوهشگران و صاحب ­نظران از سراسر کشور می­ نماید. این فصلنامه امید دارد با فعالیت خود و با دریافت مقالات و انتشار منظم بصورت فصلی، دستاوردهای علمی  محققان کشور را به نحو شایسته ای در اختیار علاقه مندان به موضوع پژوهش قرار دهد و در پایگاه های ملی معتبر کشور نمایه نماید.

آدرس سایت نشریه: https://ell.science-journals.ir

نشریه یافته های نوین در مهندسی شیمی وابسته به مرکز پژوهش های صنعتی و معدنی تجهیز صنعت نگین پاسارگاد با پروانه انتشار رسمی (اختصاصی– الکترونیکی) به شماره ۹۲۱۵۲ در مهر ماه ۱۴۰۱ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با هدف‌ تولید و ترویج علوم مرتبط با علوم شیمی و به‌ منظور تقویت‌ مبادله‌ آخرین یافته‌های‌ علمی‌، تحقیقاتی و کاربردی، اقدام به دریافت و انتشار مقالات پژوهشگران و صاحب نظران از سراسر کشور می نماید. این نشریه امید دارد با فعالیت خود و با دریافت مقالات و انتشار منظم بصورت فصلی، دستاوردهای علمی  محققان کشور را به نحو شایسته ای در اختیار علاقه مندان به موضوع پژوهش قرار دهد و در پایگاه های ملی معتبر کشور نمایه نماید.

مجله رویکردهای نوین در ماشین آلات، تجهیزات و موتورهای صنعتی وابسته به شرکت فنی و مهندسی محور ماشین دوار با پروانه انتشار رسمی (اختصاصی– الکترونیکی) به شماره ۹۲۲۰۷ در مهر ماه ۱۴۰۱ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با هدف‌ تولید و ترویج علوم مرتبط با مهندسی مکانیک و ساخت و تولید قطعات صنعتی در صنایع نفت گاز و پتروشیمی و به‌ منظور تقویت‌ مبادله‌ آخرین یافته‌های‌ علمی‌، تحقیقاتی و کاربردی، اقدام به دریافت و انتشار مقالات پژوهشگران و صاحب­نظران از سراسر کشور می­ نماید. این مجله امید دارد با فعالیت خود و با دریافت مقالات و انتشار منظم بصورت فصلی، دستاوردهای علمی  محققان کشور را به نحو شایسته ای در اختیار علاقه مندان به موضوع پژوهش قرار دهد و در پایگاه های ملی معتبر کشور نمایه نماید.

لذا از همه اساتید، پژوهشگران و دانشجویان علاقمند به موضوعات مزبور، دعوت می گردد مقالات علمی پژوهشی، علمی ترویجی و مروری مرتبط با حوزه مندرج را جهت بررسی از طریق سامانه سایت ارسال فرمایند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *