اخبار داغ

رصد رسانه های بیگانه

تجهیز نیوز به نقل از پایگاه خبری ترشیز خوان؛ دیلی تلگراف نوشت: روند فرسایشی جنگ روسیه و اوکراین به جایی رسیده که نیاز به یک شوک برای خروج از این وضعیت، آن هم از سوی مسکو، احساس می شود. جنگ خسارت های عظیمی به هر دو سوی نبرد وارد آورده و مشخصاً اگر همین روند […]

اشتراک گذاری
27 دی 1401
44 بازدید
کد مطلب : 152197

تجهیز نیوز به نقل از پایگاه خبری ترشیز خوان؛ دیلی تلگراف نوشت: روند فرسایشی جنگ روسیه و اوکراین به جایی رسیده که نیاز به یک شوک برای خروج از این وضعیت، آن هم از سوی مسکو، احساس می شود.

جنگ خسارت های عظیمی به هر دو سوی نبرد وارد آورده و مشخصاً اگر همین روند ادامه پیدا کند، موقعیت پوتین به عنوان یک رهبر مقتدر متزلزل خواهد شد.

به نظر می رسد تاکنون بسیج سراسری نیرو از سوی پوتین به هدف خود نرسیده است. این امر می تواند به زیان رئیس جمهور روسیه باشد که می‍‌ کوشد خود را ناجی ثبات این کشور نشان داده و تصویری از پتر کبیر از خویش برای همگان نمایان سازد.

بنابراین احتمال می رود که روسیه در سال جدید میلادی حمله بزرگی را نه به عنوان مرحله دیگری از درگیری های برای چند سال، بلکه به عنوان آخرین تلاش پوتین برای مختومه کردن پرونده جنگ و پیروزی مطلق مسکو در آن، صورت دهد.

از سوی دیگر کیفیت توانایی اوکراین برای زمین گیر کردن ابتکارهای نظامی روسیه نیز جای تأمل دارد.

مترجم: مجید پیروز

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *