اخبار داغ

دستگیری سارق ساختمان های نیمه کاره در جهرم

سرهنگ “خسرو رزمجویی” در گفت‌وگو با تجهیزنیوز، اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره و خالی از سکنه در سطح شهرستان جهرم، بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقین در دستور کار پلیس قرار گرفت. وی افزود: ماموران دایره تجسس کلانتری ۱۲ مطهری با بررسی فنی و تحقیقات میدانی، موفق […]

اشتراک گذاری
15 دی 1401
106 بازدید
کد مطلب : 152052

سرهنگ “خسرو رزمجویی” در گفت‌وگو با تجهیزنیوز، اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره و خالی از سکنه در سطح شهرستان جهرم، بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقین در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران دایره تجسس کلانتری ۱۲ مطهری با بررسی فنی و تحقیقات میدانی، موفق شدند در این خصوص یک سارق را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی وی را دستگیر کنند

فرمانده انتظامی جهرم بیان داشت: سارق در بازجویی پلیسی به  14 فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره  و خالی از سکنه اعتراف و حاضر به جبران خسارت شد.

سرهنگ “رزمجویی” با بیان اینکه سارق پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی و از آن طریق روانه زندان شد، به مالکان ساختمان‌های در حال ساخت توصیه کرد: ضمن رعایت هشدارهای انتظامی و به کارگیری نگهبان مطمئن و مورد اعتماد، در صورت مشاهده افراد مشکوک سریعا با تماس ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *