اخبار داغ

اجرای پویش ادبی «من هم فرزند سلیمانیم» در هلال احمر فارس

سیدمحمودرضا نسابه در گفتگو با تجهیزنیوز با اشاره به اجرای پویش ادبی «من هم فرزند سلیمانیم» گفت: از راهبردهایی که می تواند سازمان جوانان هلال احمر را در نیل به اهداف عالیه خود موفق کند، معرفی شخصیت های شاخص و برجسته مانند «شهید حاج قاسم سلیمانی» و زمینه سازی جهت آشنایی و انس هر چه […]

اشتراک گذاری
15 دی 1401
121 بازدید
کد مطلب : 152055

سیدمحمودرضا نسابه در گفتگو با تجهیزنیوز با اشاره به اجرای پویش ادبی «من هم فرزند سلیمانیم» گفت: از راهبردهایی که می تواند سازمان جوانان هلال احمر را در نیل به اهداف عالیه خود موفق کند، معرفی شخصیت های شاخص و برجسته مانند «شهید حاج قاسم سلیمانی» و زمینه سازی جهت آشنایی و انس هر چه بیشتر مخاطبان جوان عضو هلال احمر و سایرین با این گونه الگوهای ارزشمند است.

دبیر اجرایی این پویش افزود: به پاسداشت مقام سردار شهید سلیمانی «پویش من هم فرزند سلیمانیم» در سال گذشته در شهرستان جهرم برگزار شد که به لطف الهی و با پشتیبانی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان فارس و سایر مسئولین مربوطه، امسال دومین دوره پویش در سطح استان فارس اجرا می شود تا گام محکم تری در تبیین مبانی فکری و معرفی سبک زندگی حاج قاسم، مرتبط با اهداف جمعیت هلال احمر برداشته باشیم.

وی بیان کرد: این پویش به لحاظ گستردگی استان فرهنگ پرور فارس و مردم فرهیخته آن، علاوه بر پرسنل و اعضای هلال احمر برای عموم مردم برگزار می شود.

وی هدف از برگزاری این پویش را ترویج جلوه های انسان دوستی در سبک زندگی «شهید حاج قاسم سلیمانی» عنوان کرد و اظهار داشت:- حاج قاسم و تسکین دردهای دردمندان، حاج قاسم و تکریم و احترام به انسانها، حاج قاسم و تلاش در جهت صلح و دوستی پایدار میان ملت ها و حاج قاسم و حمایت از زندگی و سلامت انسانها از محورهای این پویش است.

نسابه قالب اجرای این پویش را «دلنوشته» برشمرد و گفت: این پویش شامل گروه های سنی کودک، نوجوان، جوان و بزرگسال می شود.

وی به جزئیات و شرایط شرکت در این پویش نیز اشاره کرد و اظهار داشت: شرکت‌ برای‌ عموم علاقمندان آزاد بوده و هر شرکت‌ کننده می‌تواند، حداکثر سه اثر خود را ارسال کند.

نسابه ادامه داد: آثار حداکثر در یک صفحه A۴ ، با فونت B Nazanin و سایز نوشتار ۱۴ باشد که به صورت فایلهای متنی pdf و word به آی دی دبیرخانه ارسال شود .

وی با اشاره به اینکه ارسال اطلاعات شناسنامه ای، آدرس و شماره تماس صاحب اثر همراه با متن دلنوشته، به آی دی دبیرخانه پویش‌ الزامی‌ است، عنوان کرد: آثار ارسالی‌ نباید درسایر پویش ها و جشنواره ها مقام آورده باشد.

نسابه با اشاره به اینکه آثار ارسالی‌ باید مرتبط‌ با موضوعات پویش بوده و نباید کپی‌ برداری‌ باشد، گفت: پس‌ از اعلام نتایج‌ و تقدیر ازمنتخبین‌ دبیرخانه‌ پویش حق‌ انتشار آثار را از طریق‌ رسانه‌ های‌ ارتباطی‌ خود محفوظ می‌ داند.

وی مهلت ارسال آثار به دبیرخانه پویش «من هم فرزند سلیمانیم» را تا سوم بهمن ماه عنوان کرد و اظهار داشت: اعلام نتایج نیز همزمان با میلاد امام علی (ع) و دهه فجر در ۱۵ بهمن ماه انجام می شود.

نسابه همچنین به نحوه ارسال آثار به دبیرخانه این پویش اشاره کرد و گفت: آثار باید در پیام رسان ایتا به نشانیFarzande_soleimani @ ارسال شود.

وی در پایان گفت: مخاطبین می توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق وبلاگ بشردوستان به آدرس www.bashardustan.blogfa.com یا تماس با دبیرخانه پویش با شماره تلفن ۰۷۱۵۴۲۲۹۹۹۵ اقدام کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *