اخبار داغ

مدیرکل نوسازی مدارس استان خوزستان خبر داد: تجهیز و استانداردسازی تجهیزات گرمایشی بیش از ۷۷۰ کلاس درس در خوزستان

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان با اشاره به نیاز ۵۰ میلیارد تومانی برای تجهیز همه مدارس استان خوزستان به وسایل گرمایشی، از تجهیز ۷۷۵ کلاس درس به وسایل و تجهیزات گرمایشی از سال گذشته تاکنون خبر داد. تجهیز نیوز به نقل از پایگاه خبری رهرونیوز، محمد سعیدی‌پور در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره […]

اشتراک گذاری
12 دی 1401
93 بازدید
کد مطلب : 152024

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان با اشاره به نیاز ۵۰ میلیارد تومانی برای تجهیز همه مدارس استان خوزستان به وسایل گرمایشی، از تجهیز ۷۷۵ کلاس درس به وسایل و تجهیزات گرمایشی از سال گذشته تاکنون خبر داد.

تجهیز نیوز به نقل از پایگاه خبری رهرونیوز، محمد سعیدی‌پور در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به وضعیت تجهیزات سرمایشی مدارس استان به ویژه مدارس عشایری، اظهار کرد: با توجه به اینکه استان خوزستان گرم و نیمه مرطوب است اغلب نیاز مدارس به سیستم‌های سرمایشی است تا گرمایشی اما وسایل گرمایشی برای کلاس‌های مناطق عشایری شمال و  شرق استان خوزستان، حتما باید تامین و استانداردسازی شود.

وی ادامه داد: در سال ۱۴۰۰، ۲۶ کلاس درس و در سال ۱۴۰۱، ۸۸ کلاس درس و مجموعا ۱۱۴ کلاس درس در استان خوزستان به سیستم حرارتی مرکزی مجهز شده‌اند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان گفت: همچنین در سال ۱۴۰۰، ۲۹۱ کلاس درس و در سال ۱۴۰۱، ۳۷۰ کلاس درس به بخاری تابشی مجهز شدند. مجموعا، از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا پایان آذرماه ۱۴۰۱، ۷۷۵ کلاس درس در سطح استان خوزستان از نظر وسایل و تجهیزات گرمایشی تجهیز شده‌اند.

سعیدی‌پور عنوان کرد: برای اینکه مدارس استان از نظر تجهیزات گرمایشی بی نیاز شوند، برآورد می‌شود که به حدود ۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است. به این منظور از خیرین، صنایع و شرکت‌هایی که می توانند کمک کنند درخواست داریم در این حوزه کمک کنند.

وی در پایان یادآور شد: استان خوزستان، با جمعیت دانش‌آموزی تقریبا یک میلیون و ۳۰۰ نفر و بیش از ۵ هزار و ۴۰۰ فضای آموزشی، آمار بالایی دارد به این منظور نیاز است که همه کمک کنند تا در این بخش کارهای ماندگار انجام شود؛ مدارس عام المنفعه هستند و همه در سلامت روان و تحصیل دانش‌آموزان دخیل هستیم و نیاز است در این کار خیر مشارکت کنیم.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *