اخبار داغ

کسب رتبه عالی تک ستاره ماهان سیرجان

همایش اعلام نتایج اجرای ششمین دوره ممیزی عملکرد HSE شرکت های صنعتی و معدنی تابعه سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدن ایران( ایمیدرو ) برگزار و از واحدهای برتر تقدیر شد. به گزارش تجهیز نیوز، براساس اعلام سازمان ایمیدرو طبق نتایج بدست آمده این ممیزی از بین ۴۸ واحد ممیزی شده شرکت های […]

اشتراک گذاری
09 دی 1401
98 بازدید
کد مطلب : 151990

همایش اعلام نتایج اجرای ششمین دوره ممیزی عملکرد HSE شرکت های صنعتی و معدنی تابعه سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدن ایران( ایمیدرو ) برگزار و از واحدهای برتر تقدیر شد.

به گزارش تجهیز نیوز، براساس اعلام سازمان ایمیدرو طبق نتایج بدست آمده این ممیزی از بین ۴۸ واحد ممیزی شده شرکت های گل گهر، گهر زمین، ماهان سیرجان و فولاد میانه سطح عملکرد “عالی تک ستاره” را کسب کردند.

وجیه اله جعفری رئیس هیات عامل ایمیدرو در این مراسم گفت: رعایت اصول و دستورالعمل های این بخش از اصول اساسی ایمیدرو است و قابل چشم پوشی نیست و قوانین و دستورالعمل های این حوزه تنها مختص به بخش خاصی نبوده است بلکه تمام سطوح کارگری، کارشناسی، مدیریتی و … را دربرمی گیرد و همگان مکلف به رعایت آن هستند.

وی تاکید کرد: در این صورت می توان به اثربخش بودن مقررات این حوزه امیدوار شد و مدیران واحدها و مجتمع ها و نیز مدیران بخش بهداشت، ایمنی و محیط زیست باید به صورت مستمر و روزانه امور مربوط به این حوزه را رصد کنند که سبب ارتقای جایگاه شرکت ها و واحدهای زیرمجموعه و تابعه می شود.

مهندس مهدی بهرامی مدیرعامل شرکت ماهان سیرجان نیز در حاشیه این مراسم گفت: کسب این موفقیت حاصل یک کار واقعی تیمی بوده است و نشان از کارایی بالا و چابکی بخش خصوصی در بهره برداری از معادن است به گونه ای که شرکت ماهان سیرجان در بحث تولید و استخراج سنگ آهن و باطله برداری از برنامه های پیش بینی شده جلوتر است و به طور همزمان ۴ سال متوالی بهبود مستمر ایمنی داشته و در ۳ سال گذشته نیز جزء رتبه های برتر ایمنی در کشور بوده است.

مهدی بهرامی افزود: حوزه ایمنی سازمان ایمیدرو در کنار شرکت ها حضور دارد و به رفع نواقص و نقطه ضعف ها کمک می‌کند که این اقدام زیبای همکاران ایمنی ایمیدرو می تواند الگوی خوبی برای حمایت و پشتیبانی واقعی دولت از بخش خصوصی و تولید باشد.

گفتنی است در راستای موفقیت ها، سیرصعودی و عملکرد مناسب ۴ سال اخیر حوزه ایمنی شرکت ماهان سیرجان و باتوجه به نتایج، پیشرفت و بهبود کیفیت فعالیت های حوزه HSE شرکت توسعه فرآوری صنایع و معادن ماهان سیرجان قابل توجه است و در این دوره نیز توانست سطح عملکرد “عالی تک ستاره” را کسب کند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *