اخبار داغ

نفت سهمیه زمستان روستاهای اردبیل شارژ شد

تجهیز نیوز به نقل از تایماز نیوز؛ سید حجت مدنی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سهمیه مرحله هجدهم نفت سفید ویژه دی و بهمن سال جاری برای روستاهای اردبیل شارژ شد. وی با بیان اینکه خانوارهای روستایی می‌توانند با مراجعه به فروشندگی‌ها به صورت الکترونیکی سهمیه خود را دریافت کنند، افزود: خانوارهای روستایی فاقد علمک […]

اشتراک گذاری
01 دی 1401
146 بازدید
کد مطلب : 151847

تجهیز نیوز به نقل از تایماز نیوز؛ سید حجت مدنی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سهمیه مرحله هجدهم نفت سفید ویژه دی و بهمن سال جاری برای روستاهای اردبیل شارژ شد.

وی با بیان اینکه خانوارهای روستایی می‌توانند با مراجعه به فروشندگی‌ها به صورت الکترونیکی سهمیه خود را دریافت کنند، افزود: خانوارهای روستایی فاقد علمک گاز طبیعی می‌توانند با در دست داشتن کارت بانکی اقدام به دریافت سهمیه نفت کنند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل بیان کرد: سهمیه نفت سفید اعلامی قابل تمدید نیست و مصرف کنندگان می‌توانند تا آخر دی ماه سال جاری با مراجعه تدریجی به فروشندگان نسبت به دریافت سهمیه خود اقدام کنند.

مدنی خاطر نشان کرد: سهمیه اعلام شده برای خانوارهای یک تا ۴ نفره ۴۰۰ لیتر و ۵ نفر به بالاتر ۶۰۰ لیتر می‌باشد که در کارت بانکی سرپرست خانوار روستایی شارژ شده است.

وی افزود: استان اردبیل با ۱۲ شهرستان از مناطق سردسیر کشور است و در سایه یکسال خدمت دولت مردمی، به ۷۶ روستای این استان گازرسانی شده است و انتقال گاز به روستاهای فاقد گاز، در دستور کار مسئولان و شرکت گاز استان اردبیل قرار دارد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *