اخبار داغ

شهید گمنام شنبه سوم دیماه در جهرم تشییع می شود

به گزارش تجهیزنیوز، سرهنگ غلامرضا اسماعیلی جانشین فرماندهی سپاه این شهرستان، در گفتگو با خبرنگاران از تشییع شهید گمنام تازه تفحص شده از دوران دفاع مقدس، همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها در جهرم خبر داد. سرهنگ اسماعیلی ضمن تسلیت فرارسیدن ایام سالگرد شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها، اظهار داشت: از صبح […]

اشتراک گذاری
01 دی 1401
193 بازدید
کد مطلب : 151853

به گزارش تجهیزنیوز، سرهنگ غلامرضا اسماعیلی جانشین فرماندهی سپاه این شهرستان، در گفتگو با خبرنگاران از تشییع شهید گمنام تازه تفحص شده از دوران دفاع مقدس، همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها در جهرم خبر داد. سرهنگ اسماعیلی ضمن تسلیت فرارسیدن ایام سالگرد شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها، اظهار داشت: از صبح روز شنبه مراسم استقبال از شهید گمنام در تیپ نیرو مخصوص المهدی(عج) با حضور یگان های نظامی برگزار میگردد. 
وی ضمن دعوت از آحاد مردم شهید پرور شهرستان جهرم، گفت: مراسم تشییع این شهید گرانقدر، روز شنبه سوم دیماه، ساعت ۱۵ عصر از میدان شهدا تا چهارراه دفاع مقدس، برگزار خواهد شد. 
جانشین سپاه جهرم در ادامه از برگزاری مراسمهای مختلف در سطح شهرستان از جمله برگزاری مراسم در زندان جهرم با حضور پیکر مطهر شهید،بلوار رهبری و مسجد الزهرا شهر قطب آباد، روز شنبه عصر، خبر داد. 
سرهنگ اسماعیلی بیان داشت: شنبه بعد از نماز مغرب و عشا مراسم دیگری با حضور پیکر مطهر شهید گمنام در مصلای نمازجمعه از ساعت ۱۹ برقرار است که از عموم مردم جهت شرکت در این مراسم نیز دعوت به عمل می آید. 
وی در پایان با اشاره به عوض شدن حال و هوای شهر با حضور شهید گمنام از برگزاری یادواره ۲۸ شهید دانشجوی شهرستان روز دوشنبه ۵ دیماه، ساعت ۹ صبح با حضور عموم مردم در دانشگاه جهرم و همچنین برگزاری مراسم در مدارس پسرانه و دخترانه شاهد و الزهرا س همان روز در جمع دانش آموزان خبر داد.  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *