اخبار داغ

به قول یکی از سیاسیون کشوری ؛ استانداران باید چند شاخص اصلی را داشته باشند که بحمدالله حاج سید یعقوب طباطبائی غالب شاخص های اصلی و مهم یک استاندار مقتدر را دارد

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز به نقل از پایگاه خبری  رهرونیوز ؛ ۱-ایشان به واسطه سابقه درخشان کاری در نیروی انتظامی و مرزبانی استان خوزستان ، یک مدیر توانمند در ابعاد مختلف امنیتی است ، که اولین شاخص اصلی یک استاندار توانمند را دارد . ۲-به واسطه شغل سازمانی رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی و فرماندهی […]

اشتراک گذاری
01 دی 1401
98 بازدید
کد مطلب : 151865

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز به نقل از پایگاه خبری  رهرونیوز ؛ ۱-ایشان به واسطه سابقه درخشان کاری در نیروی انتظامی و مرزبانی استان خوزستان ، یک مدیر توانمند در ابعاد مختلف امنیتی است ، که اولین شاخص اصلی یک استاندار توانمند را دارد .

۲-به واسطه شغل سازمانی رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی و فرماندهی مرزبانی استان های مختلف را داشتند، و عضو هیئت علمی سیاسی نیروهای مسلح در سطح کشور هستند ، لذا به جهت استاد و هادی سیاسی بودن ایشان دومین شاخص اصلی استانداری که سیاسی است را دارا می باشد .

۳-به جهت ملبس بودن ایشان به لباس روحانیت و فعالیت های جامعه روحانیون ، پیرامون مسائل فرهنگی و تبلیغی که وظیفه اصلی روحانیت هست را دارد و به همین موجب سومین شاخص اصلی استاندار که فرهنگی است را دارد .

۴- بحمدالله به جهت روابط اجتماعی وسیع حاج سیدیعقوب طباطبائی در بین همه اقوام اعم از عربها ، بختیاری‌ها ،بهمئی ها و لرها و…دارند و به همین موجب که از مقبولیت اجتماعی بالائی برخوردار است ، و به همین دلیل بالغ بر ده هزار نفر از فرهیختگان علمی و عملی اعم دانشگاهی و حوزوی و بزرگان اقوام از رئیس جمهور محترم حضرت آیت الله رئیسی خواهان تصدی استانداری ایشان شدند .و اجتماعی بودن چهارمین شاخص اصلی یک استاندار است که وی دارند .

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *