اخبار داغ

نخستین همایش سالانه پژوهش های نفت، گاز، پتروشیمی و فولاد ایران / ریاست همایش: سید محمدرضا حسینی علی آباد

امروزه در هر کشوری پیشرفت و ترقی به واسطه ی علم پدید می آید. با توجه به جایگاه علم، یکی از طرایق انتقال و نشر علم در هر حوزه ای، برگزاری کنفرانس و همایش می باشد. با برگزاری کنفرانس علمی می توان آخرین نتایج و دستاوردهای علمی و پژوهشی نگارنده (گان) را به کمک پایگاه […]

اشتراک گذاری
29 آذر 1401
236 بازدید
کد مطلب : 151829

امروزه در هر کشوری پیشرفت و ترقی به واسطه ی علم پدید می آید. با توجه به جایگاه علم، یکی از طرایق انتقال و نشر علم در هر حوزه ای، برگزاری کنفرانس و همایش می باشد. با برگزاری کنفرانس علمی می توان آخرین نتایج و دستاوردهای علمی و پژوهشی نگارنده (گان) را به کمک پایگاه های علمی جهت توسعه تحقیقات به اندیشمندان و پژوهشگران در حوزه تخصصی مشترک با نویسنده (گان) به اشتراک گذاشت. در واقع انتشار نتایج یک پژوهش می تواند باعث تکمیل گردیدن سیر تکاملی یک مسئله علمی گردد.
با این اوصاف، شرکت فناوری و مهندسی پرتو صنعت طلایی، مرکز پژوهش های صنعتی و معدنی تجهیز صنعت نگین پاسارگاد، شرکت فنی مهندسی اکسین فیدار آروند، شرکت محور ماشین دوار و شرکت پدیده صنعت اکسین کنفرانسی تحت عنوان نخستین همایش سالانه پژوهش های نفت، گاز، پتروشیمی و فولاد ایران در مورخ ۱۶ آذر ماه ۱۴۰۲ در خوزستان – اهواز برگزار می نماید.
لذا بدینوسیله از کلیه اساتید، پژوهشگران، اندیشمندان، صاحب نظران و دانشجویان علاقه مند به موضوعات مرتبط دعوت می گردد مقالات علمی خود را از طریق سامانه ثبت نام به آدرس https://oil-gas.confnashr.ir/ و نسبت به ارسال مقالات خود اقدام نمایند.
این کنفرانس امید دارد با فعالیت خود و با دریافت مقالات، دستاوردهای علمی محققان کشور را به نحو شایسته ای در اختیار علاقه مندان به موضوع پژوهش قرار دهد و در پایگاه های ملی معتبر کشور نمایه نماید.

اهداف برگزاری کنفرانس بدین شرح می باشند:

۱- آشنایی با آخرین دستاوردهای علمی پژوهشگران و جدیدترین روش و شیوه پژوهشی انجام یافته در مهندسی مکانیک، مهندسی نفت و رشته های مرتبط با محورهای رویداد.

۲- فراهم نمودن بستری مناسب جهت انتقال و ترویج دانش وتجربیات.

۳- جلب توجه صاحب نظران و سیاستگزاران بخش های مرتبط به اهمیت رشته های مرتبط با محورهای رویداد در جامعه.

۴- تشویق و ترغیب محققان و کارشناسان و ایجاد فضایی مناسب جهت ارائه نتایج پژوهش ها.

۵- ایجاد بستری مناسب جهت آشنایی، هم‌ اندیشی و تبادل اطلاعات بین دانشجویان، متخصصان و اساتید کشور با آخرین نوآوری‌ها و دستاوردها.

۶- مهیا نمودن زمینه ای مناسب جهت بروز، رشد پی دی پی و استفاده بهینه و حداکثری از پتانسیل های موجود در میان اساتید، دانشجویان و فرهیختگان دانشگاهی و صنعتی.

۷- توجه و دقت مردم و مسئولین عزیز به ضرورت انجام کارهای پژوهشی.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *