اخبار داغ

مسابقات قرآن خواهران بسیجی بخش مرکزی شهرستان جهرم برگزار شد

به گزارش تجهیزنیوز، سرکار خانم صادقی فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت نرجس س بخش مرکزی از برگزاری مسابقات قرآن و عترت بسیج در این بخش با حضور بیش از یکصد نفر از بسیجیان پایگاه های مقاومت این حوزه خبر داد. خانم صادقی گفت: در آئین افتتاحیه این مسابقات که با حضور حجت السلام ظهرابی مسئول نمایندگی […]

اشتراک گذاری
25 آذر 1401
221 بازدید
کد مطلب : 151762

به گزارش تجهیزنیوز، سرکار خانم صادقی فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت نرجس س بخش مرکزی از برگزاری مسابقات قرآن و عترت بسیج در این بخش با حضور بیش از یکصد نفر از بسیجیان پایگاه های مقاومت این حوزه خبر داد. 
خانم صادقی گفت: در آئین افتتاحیه این مسابقات که با حضور حجت السلام ظهرابی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جهرم برگزار شد، از ۳۰ تن از  حافظان نوجوان ۱۰ جزء قرآن کریم بخش مرکزی، تجلیل شد. 
وی در ادامه اظهار داشت: از دیگر برنامه های اجرا شده در آیین افتتاحیه این مسابقات، قرائت قرآن کریم توسط قاری نونهال ثمین آزاد پور، سخنرانی مسئول دارالقران بسیج آقای عزیزی نیا، تقدیر از گروه سرودپروانه ها، تقدیر از برندگان مسابقه نورا، بود.
وی با اشاره به شرکت پرشور خواهران بسیجی در رده های سنی مختلف در این مسابقات، بیان داشت: در اختتامیه این مسابقات از برگزیدگان رشته های مختلف با اهدای جوایز تقدیر به عمل آمد. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *