اخبار داغ

 اختصاص ۴ درصد از اعتبار پروژه‌های مناطق به مسئولیت‌‌های اجتماعی

نشست مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب با مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان روز شنبه ۱۹ آذرماه ۱۴۰۱ برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از رهرونیوز و روابط عمومی مناطق نفت خیز جنوب، در این نشست مهندس علیرضا دانشی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب با تشریح اقدامات […]

اشتراک گذاری
22 آذر 1401
157 بازدید
کد مطلب : 151677

نشست مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب با مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان روز شنبه ۱۹ آذرماه ۱۴۰۱ برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از رهرونیوز و روابط عمومی مناطق نفت خیز جنوب، در این نشست مهندس علیرضا دانشی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب با تشریح اقدامات و فعالیت های این شرکت در حوزه محیط زیست، به پروژه های مرتبط با جمع آوری گازهای همراه نفت اشاره کرد و اظهار امیدواری نمود با راه اندازی آنها گازسوزی به حداقل ممکن برسد.
وی گفت: در حوزه محیط زیست عزم و اراده جدی داریم که متناسب با امکانات و تجهیزات اقدام خواهیم نمود. در حوزه مسئولیت های اجتماعی نیز اقداماتی صورت گرفته است که از جمله آن درختکاری و توسعه فضای سبز است که در این راستا توسعه قلمستان با کاشت «یک میلیون» قلمه و همکاری ۵ شرکت بهره برداری تابعه در دستور کار قرار دارد.
مهندس دانشی افزود: همه پروژه ها مکلف شده اند که مسئولیت های اجتماعی در آن به میزان ۴ درصد اعتبار پروژه باشد که رقم قابل ملاحظه و تاثیر گذار است. همچنین برنامه تامین آب از منابع مختلف برای کاهش فشار آب بر رودخانه کارون در دست اجراست که نیازمند همکاری دستگاه های اجرایی استان هستیم.
محمدجواد اشرفی مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان نیز با اشاره به اقدامات و پروژه های زیست محیطی مناطق نفت خیز جنوب، در خصوص رفع چالش های زیست محیطی این شرکت اعلام آمادگی نمود

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *