اخبار داغ

مدیر پایانه مرزی بیله سوار خبر داد؛ تردد بیش از ۴۸ هزار نفر مسافر از پایانه مرزی بیله سوار

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از  تایماز نیوز، لطف اله بابایی مدیر پایانه مرزی بیله سوار در بازدید از این پایانه مرزی با بیان اینکه از این تعداد ۲هزار و۹۶۱ نفر مسافر ایرانی و ۴۵هزار و۸۴۳ نفر نیز مسافر خارجی است گفت: مسافران ایرانی به صورت پیاده و مسافران خارجی نیز […]

اشتراک گذاری
20 آذر 1401
36 بازدید
کد مطلب : 151645

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از  تایماز نیوز، لطف اله بابایی مدیر پایانه مرزی بیله سوار در بازدید از این پایانه مرزی با بیان اینکه از این تعداد ۲هزار و۹۶۱ نفر مسافر ایرانی و ۴۵هزار و۸۴۳ نفر نیز مسافر خارجی است گفت: مسافران ایرانی به صورت پیاده و مسافران خارجی نیز با اتوبوس تردد کرده اند.

وی با اشاره به اینکه نسبت به مدت مشابه سال قبل که بیش از ۱۶ هزار نفر مسافر از پایانه مرزی بیله سوار تردد کرده بودند امسال افزایش ۱۹۵ درصدی را در تردد مسافر از مرز بیله سوار شاهد هستیم تصریح کرد: ۲هزار و ۹۲۹ نفر مسافر ورودی ایرانی و ۲۰هزار و۳۶۵ نفر نیز مسافران ورودی خارجی است.

مدیر پایانه مرزی بیله سوار تعداد مسافران خروجی ایرانی را ۳۲ نفر و مسافران خروجی خارجی را نیز ۲۵هزار و ۴۷۸ نفر عنوان کرد و خاطر نشان کرد: در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که تعداد مسافران خروجی خارجی ۷هزار و۶۹۲ نفر بود در ۸ ماهه امسال ۲۳۱ درصد افزایش را در تردد مسافران خروجی خارجی شاهد بودیم.

بابایی در ۸ ماهه امسال  از رشد ۱۲۹ درصدی تردد مسافران ورودی خارجی از پایانه مرزی بیله سوار خبرداد و اظهار کرد: در ۸ماهه سال گذشته ۸ هزار و ۸۷۷ نفر مسافر خارجی وارد مرز بیله سوار شده بودند که امسال افزایش چشمگیری را نسبت به سال قبل شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه در ۸ ماهه گذشته تردد ۹۲ هزار و۸۰۲ دستگاه وسیله نقلیه اعم از پر و خالی را از پایانه مرزی بیله سوار تجربه کردیم، افزود: از این تعداد۵۳ هزار و ۲۶۶ دستگاه وارد و ۳۹ هزار و ۵۳۶ دستگاه نیز از مرز بیله سوار خارج شده اند.

مدیر پایانه مرزی بیله سوار گفت: در مدت یاد شده ۹۱ هزار و ۴۹۳ دستگاه کامیون، هزار و ۲۸۵ دستگاه اتوبوس و ۲۴ دستگاه وسیله نقلیه سواری از پایانه مرزی بیله سوار تردد کرده اند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *