اخبار داغ

اردوهای فرهنگی،گردشگری و تفریحی ویژه خانواده نیشکر دعبل خزاعی برگزار شد؛ ارتقای انگیزه و ایجاد نشاط در خانواده بزرگ نیشکر

اولین دوره اردو‌های فرهنگی، گردشگری و تفریحی با هدف ارتقای انگیزه، ایجاد نشاط و آشنایی خانواده پرسنل کشت و صنعت نیشکر دعبل خزاعی با دستاوردهای این صنعت برگزار شد. به گزارش تجهیز نیوز و به نقل از رهرونیوز و روابط عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، مدیرعامل کشت و صنعت نیشکر دعبل خزاعی همزمان […]

اشتراک گذاری
20 آذر 1401
42 بازدید
کد مطلب : 151642

اولین دوره اردو‌های فرهنگی، گردشگری و تفریحی با هدف ارتقای انگیزه، ایجاد نشاط و آشنایی خانواده پرسنل کشت و صنعت نیشکر دعبل خزاعی با دستاوردهای این صنعت برگزار شد.

به گزارش تجهیز نیوز و به نقل از رهرونیوز و روابط عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، مدیرعامل کشت و صنعت نیشکر دعبل خزاعی همزمان با برپایی اولین دوره این اردوها، بیان داشت: ایجاد همدلی، رضایتمندی وآشنایی با فعالیت‌ها و دستاوردهای صنعت نیشکر از اهداف این اردوهاست که به صورت مستمر برگزار می‌شود.

علیرضا دورباشی‌زاده افزود: در این اردوها برنامه‌های متنوع فرهنگی و گردشگری اجرا می‌شود و خانواده‌ها با حضور در مزارع نیشکر، کارخانه شکر، بخش بسته‌بندی و انبارها با فرآیند برداشت نیشکر و تولید شکر از نزدیک آشنا می‌شوند.

به گفته او، فعالیت‌ها و اقدامات رفاهی کشت و صنعت نیشکر دعبل خزاعی در جهت ارتقای انگیزه و به دنبال آن ایجاد نشاط و شادابی در بین خانواده بزرگ نیشکر است.

مدیرعامل کشت و صنعت نیشکر دعبل خزاعی بیان داشت که در کنار این اردوها، برنامه های فرهنگی و ورزشی دیگر نیز وجود دارد که در مناسبت‌های مختلف اجرایی می‌شود.

در اردوی فرهنگی، گردشگری و تفریحی که در روزهای پنجشنبه و جمعه (دهم و یازدهم آذرماه) برگزار شد، ۳۰۰ نفر از خانوادهای پرسنل کشت و صنعت نیشکر دعبل خزاعی حضور یافتند.

اجرای گسترده اردوهای گردشگری ویژه خانواده بزرگ نیشکر

در همین زمینه، مدیر روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی از برنامه‌ریزی برای اجرای گسترده اردوهای فرهنگی،گردشگری و تفریحی ویژه خانواده بزرگ نیشکر داد و گفت که این اردوها با برنامه‌های متنوع در همه کشت و صنعت‌ها و صنایع جانبی برگزار می‌شود.

ولید آلبوناصر افزود: در دومین جشنواره شکرستان نیز تورهای گردشگری ویژه خانواده‌های نیشکری برگزار شد و اکنون این تورها با انسجام بیشتر و برنامه‌های متنوع در طول سال بویژه در فصل برداشت انجام خواهد شد.

وی این اردوها را گامی در ایجاد شور و نشاط در خانواده‌ها برشمرد و گفت: تدارک این اردوها پس از محدودیت‌های کرونایی، تاثیرات مثبتی در روحیه همکاران و خانواده‌هایشان دارد.

مدیر روابط عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در پایان بیان داشت: در کنار آشنایی با دستاوردهای صنعت نیشکر و برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، خانواده‌های نیشکری با توانمندی‌های مناطق همجوار کشت و صنعت‌ها نیز آشنا می‌شوند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *