اخبار داغ

پیکر شهید مدافع حرم «داوود جعفری» در جهرم تشییع شد

به گزارش تجهیزنیوز، آئین بدرقه و تشییع پیکر مطهر شهید مدافع حرم «داوود جعفری» با حضور مردم، خانواده شهدا و مسئولان شهرستان جهرم در مصلی جمعه این شهر برگزار شد. پیکر این شهید والامقام صبح امروز وارد فرودگاه بین المللی شهدای شهرستان جهرم شد و مورد استقبال مردم این شهر قرار گرفت و سپس آئین […]

اشتراک گذاری
07 آذر 1401
222 بازدید
کد مطلب : 151419

به گزارش تجهیزنیوز، آئین بدرقه و تشییع پیکر مطهر شهید مدافع حرم «داوود جعفری» با حضور مردم، خانواده شهدا و مسئولان شهرستان جهرم در مصلی جمعه این شهر برگزار شد.

پیکر این شهید والامقام صبح امروز وارد فرودگاه بین المللی شهدای شهرستان جهرم شد و مورد استقبال مردم این شهر قرار گرفت و سپس آئین تشییع و وداع با پیکر شهید جعفری در مصلی جمعه جهرم و با حضور بسیجیان این شهرستان انجام شد.

سردار سقایی معاون هماهنگ کننده هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار شبان فرمانده پدافند هوایی کشور، آیت الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز و رضایی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در این مراسم حضور داشتند.

شهید داوود جعفری از اعضای نیروی هوافضای سپاه بود که روز سه‌شنبه اول آذرماه در اطراف دمشق بر اثر انفجار بمب کنارجاده‌ای به شهادت رسید.

سپاه پاسداران با صدور بیانیه‌ای، رژیم صهیونیستی را مسئول به شهادت رساندن وی معرفی کرد.

شهید داوود جعفری از جمله پاسدارانی بود که در زمستان سال ۱۳۹۴ به‌همراه جمعی از همکارانش، تنفگداران دریایی آمریکا که وارد مرزهای آبی کشورمان در خلیج فارس (نزدیک جزیره فارسی) شده بودند را دستگیر کردند.

این شهید والامقام از اهالی روستای قلات شهرستان قیر وکارزین است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *