اخبار داغ

قاچاق ۶۰ کیلوگرم حشیش در خوزستان

فرمانده انتظامی استان خوزستان از دستگیری یک سوداگر مرگ و کشف ۶۰ کیلو گرم مواد مخدر از نوع حشیش خبر داد. به گزارش پایگاه خبری عتجهیز نیوز و به نقل از  هنر قلم ، سردار “سید محمد صالحی” در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای تداوم اجرای طرح‌های قاطع و مبارزه بی‌امان با سوداگران مرگ، ماموران عملیات […]

اشتراک گذاری
02 آذر 1401
118 بازدید
کد مطلب : 151354

فرمانده انتظامی استان خوزستان از دستگیری یک سوداگر مرگ و کشف ۶۰ کیلو گرم مواد مخدر از نوع حشیش خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری عتجهیز نیوز و به نقل از  هنر قلم ، سردار “سید محمد صالحی” در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای تداوم اجرای طرح‌های قاطع و مبارزه بی‌امان با سوداگران مرگ، ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر با تسلط اطلاعاتی از انتقال محموله موادمخدر در محور مواصلاتی دیلم_هندیجان مطلع شدند.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با رصد دقیق اطلاعاتی محور تردد یک دستگاه پژو ۴۰۵ حامل موادمخدر را در محور مذکور شناسایی و طی عملیاتی ضربتی آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: ماموران پلیس در بازرسی از خودروی توقیفی ۶۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع حشیش که به طرز ماهرانه‌ای جاساز شده بود را کشف کردند.

سردار صالحی عنوان داشت: در این ارتباط یک قاچاقچی دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *