اخبار داغ

باید زمینه‌های دسترسی مخاطبان به کتاب را فراهم آوریم

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: سرانه کتابخوانی دانش‌آموزان با استفاده از ظرفیت‌های معاونت آموزش و پرورش استان ارتقا می‌یابد. به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز  و به نقل از تایماز نیوز، وحید خدابنده پیش از ظهر دوشنبه در آیین افتتاح «طرح یار مهربان» آموزشگاه ابتدایی شهید برومند روستای آقبلاغ ناحیه ۲ […]

اشتراک گذاری
02 آذر 1401
149 بازدید
کد مطلب : 151382

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: سرانه کتابخوانی دانش‌آموزان با استفاده از ظرفیت‌های معاونت آموزش و پرورش استان ارتقا می‌یابد.

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز  و به نقل از تایماز نیوز، وحید خدابنده پیش از ظهر دوشنبه در آیین افتتاح «طرح یار مهربان» آموزشگاه ابتدایی شهید برومند روستای آقبلاغ ناحیه ۲ با بیان اینکه باید زمینه‌های دسترسی مخاطبان به کتاب را فراهم آوریم، اظهار کرد: سرانه کتابخوانی دانش‌آموزان با استفاده از ظرفیت‌های معاونت آموزش و پرورش استان ارتقا می‌یابد.

وی افزود: در راستای تشویق دانش‌آموزان به کتابخوانی اجرا می‌شود که براساس آن آموزگاران هر هفته در سه موقعیت یادگیری به مدت ۱۵ دقیقه در کلاس‌های درسی خود به بحث در مورد کتاب و کتاب‌خوانی خواهند پرداخت تا در دانش آموزان ایجاد انگیزه کنند.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل با اشاره به اینکه آموزش مهارت‌های زندگی و مسئولیت‌پذیری با رویکرد سند تحول بنیادین از دیگر اهداف این طرح است، گفت: کتابخوانی در دانش آموزان باعث تقویت حافظه، فن بیان و سخنوری، ارتقا مهارت تفکر و راه درست مسیر زندگی را نشان می‌دهد.

خدابنده با بیان اینکه مطالعه روشنگر راه زندگی و مسیر سعادت است، ادامه داد: مطالعه اساس و بنیان سند تحول بنیادین راه و روش تربیت سالم و صحیح اسلامی دانش آموزان است و پیشرفت علمی جامعه را نیز به دنبال دارد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: برای ایجاد کتابخانه کلاسی ۳۵۰ جلد کتاب که براساس نیاز دانش آموزان در ۶ پایه ابتدایی تهیه شده است، در اختیار این آموزشگاه قرار خواهد گرفت.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *