اخبار داغ

فرمانده سپاه خوزستان:دشمن از ترس توان دفاعی ایران به کودک‌کشی روی آورده‌ است

به گزارش  پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از خبرگزاری فارس از اهواز، حسن شاهوار پور فرمانده سپاه حضرت ولی عصر در خوزستان امروز در تشییع شهدای حادثه تروریستی ایذه اظهار کرد: دشمن در هشت سال جنگ تحمیلی بی رحمانه با بمباران، موشک و استفاده از تمام سلاح‌ها شهرهای ما را مورد هدف قرار […]

اشتراک گذاری
27 آبان 1401
196 بازدید
کد مطلب : 151171

به گزارش  پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از خبرگزاری فارس از اهواز، حسن شاهوار پور فرمانده سپاه حضرت ولی عصر در خوزستان امروز در تشییع شهدای حادثه تروریستی ایذه اظهار کرد: دشمن در هشت سال جنگ تحمیلی بی رحمانه با بمباران، موشک و استفاده از تمام سلاح‌ها شهرهای ما را مورد هدف قرار می‌داد و امروز هم چنین صحنه‌ای را تکرار کرده است.

وی ادامه داد: دشمنان از ترس توانمندی دفاعی ایران به اغتشاش، تخریب، حمله به مراکز مذهبی و به آتش کشیدن حوزه علمیه روی آورده‌اند.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر خوزستان این اقدامات را در تضاد با باورهای مردم دانست و گفت: کشته شدن نوجوان عزیز ما کیان جنایت نابخشودنی است و مردم ما مطمئن باشند که این کارها، کار دشمن است.

وی با اشاره به جنایت دشمن در ایذه گفت: امروز مردم ایذه با حضور پرشور خود در مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی ایذه ناکامی دشمن را اعلام کردند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *