اخبار داغ

دو سالن فردوسی و اسلامی جهرم برای اهالی تئاتر تکمیل و تجهیز خواهد شد

به گزارش تجهیزنیوز، محمدرضا رضایی کوچی در آئین اختتامیه چهارمین جشنواره تئاتر کوتاه گهرم که با جمعی از هنرمندان و معرفی و تجلیل از برگزیدگان جشنواره برگزار شد، گفت: جهاد تبیین موضوع مهمی است و باید ظرفیت‌های موجود را به نسل‌های آینده منتقل کنیم. نماینده مردم شهرستان جهرم در مجلس شورای اسلام ادامه داد: لازمه […]

اشتراک گذاری
21 آبان 1401
197 بازدید
کد مطلب : 151039

به گزارش تجهیزنیوز، محمدرضا رضایی کوچی در آئین اختتامیه چهارمین جشنواره تئاتر کوتاه گهرم که با جمعی از هنرمندان و معرفی و تجلیل از برگزیدگان جشنواره برگزار شد، گفت: جهاد تبیین موضوع مهمی است و باید ظرفیت‌های موجود را به نسل‌های آینده منتقل کنیم.

نماینده مردم شهرستان جهرم در مجلس شورای اسلام ادامه داد: لازمه این کار این است که آنهایی که علم و دانش دارند ظرفیت‌ها به تصویر بکشند.

رضایی کوچی همچنین با اشاره به چشم انداز توسعه شهرستان جهرم اظهار کرد: در چشم انداز جهرم ۱۴۰۵ از هنرمندان شهرستان درخواست دارم در کارگروه‌های حوزه فرهنگ حضور فعال داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: با هزینه کم می‌توانیم دستاوردهای بزرگی در حوزه فرهنگ و هنر بدست آوریم، در کشور نتوانسته‌ایم ظرفیت‌ها را به خوبی معرفی کنیم.

این نماینده مجلس عنوان کرد: تکمیل و تجهیز سالن فردوسی را دنبال خواهم کرد، همچنین سالن مدرسه اسلامی یکی از سالن‌هایی با معماری مناسب است اعتبارات مورد نیاز جهت مقاوم سازی، استحکام بنا و زیباسازی را فراهم و در اختیار تئاتر شهر قرار می‌دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *