اخبار داغ

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در مراسم معارفه سرپرست اداره شهرستان لاهیجان ؛ لاهیجان می تواند به‌عنوان پایتخت کتاب ایران انتخاب شود / تأکید بر پیگیری مجدانه برای تکمیل مجتمع فرهنگی هنری لاهیجان

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پایگاه خبری گیل فام  ، رضا ثقتی در مراسم تودیع و معارفه رئیس و سرپرست قدیم و جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان که در دفتر فرماندار این شهرستان برگزار شد ؛ اظهار داشت : تغییر در مدیریت ها ، با رویکرد ارتقاء فرهنگی […]

اشتراک گذاری
19 آبان 1401
144 بازدید
کد مطلب : 150981

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پایگاه خبری گیل فام  ، رضا ثقتی در مراسم تودیع و معارفه رئیس و سرپرست قدیم و جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان که در دفتر فرماندار این شهرستان برگزار شد ؛ اظهار داشت : تغییر در مدیریت ها ، با رویکرد ارتقاء فرهنگی شهرستان‌ها و به چرخه در آمدن ایده ها ، افکار و توانمندی‌ها در راستای اجتناب از روزمرگی در حوزه فرهنگ و هنر صورت می گیرد .

وی با تأکید بر لزوم بسترسازی بیشتر برای مشارکت هنرمندان در برنامه های مختلف فرهنگی و هنری ادامه داد : این مهم ، موجب بروز و ظهور توانمندی های مختلف و تعالی فزون تر حوزه فرهنگ و هنر خواهد شد .

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با قدردانی از تلاش های رئیس پیشین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان ، این شهرستان را دارای پتانسیل های زیادی دانست که باید در راستای گفتمان فرهنگی دولت جهادی و انقلابی سیزدهم و برنامه های وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی به کار گرفته شوند .

ثقتی مجتمع فرهنگی لاهیجان را یکی از زیر ساخت های مناسبت این شهرستان ذکر و تأکید کرد که در سایه تعامل مدیران شهرستان و نیز پیگیری‌های مستمر و منظم ، این مجتمع تکمیل شده و در اختیار اهالی فرهنگ و هنر قرار گیرد .

وی قرار گرفتن لاهیجان در زمره ۱۰ شهر منتخب پایتخت کتاب ایران را مورد اشاره قرار داد و گفت : با فعال سازی دبیرخانه آن و همیاری مسئولان شهرستان به ویژه امام جمعه فاضل و اندیشمند ، این ظرفیت وجود دارد که لاهیجان ، به عنوان پایتخت کتاب ایران انتخاب شود .

ایجاد اجماع بین هنرمندان ، تقویت گفتمان فرهنگی دولت ، برگزاری منظم شورای فرهنگ عمومی و استمرار موفقیت های لاهیجان بین ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ها از دیگر مواردی بود که مورد تأکید مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان قرار گرفت .

در پایان این مراسم ، با قدردانی از نگار نادری ، محمد معافی به عنوان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلانی لاهیجان معرفی شد .

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان همچنین در نشستی صمیمی با کارمندان اداره شهرستان لاهیجان ، با تقدیر از کوشش های آنان ، راهبردهای فرهنگی و هنری را ترسیم کرد .

گفتنی است محمد معافی کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فارسی سابقه ۹ سال ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آستانه اشرفیه را در کارنامه دارد .

روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *