اخبار داغ

عملیات ضد صهیونیستی جدید در کرانه باختری/ خط و نشان کشیدن گردان «بلاطه» نابلس برای تل‌آویو

نیروهای گردان «بلاطه» نابلس با برگزاری رژه نظامی در خیابان‌های این شهر کرانه باختری اشغالی برای رژیم صهیونیستی خط و نشان کشیدند. به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از تسنیم تصاویری در فضای مجازی از نیروهای گردان «بلاطه» نابلس منتشر شده که در حال برگزاری رژه نظامی در خیابان‌های این شهر کرانه […]

اشتراک گذاری
14 آبان 1401
88 بازدید
کد مطلب : 150755

نیروهای گردان «بلاطه» نابلس با برگزاری رژه نظامی در خیابان‌های این شهر کرانه باختری اشغالی برای رژیم صهیونیستی خط و نشان کشیدند.

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از تسنیم تصاویری در فضای مجازی از نیروهای گردان «بلاطه» نابلس منتشر شده که در حال برگزاری رژه نظامی در خیابان‌های این شهر کرانه باختری اشغالی هستند تا برای رژیم صهیونیستی خط و نشان بکشند.

کرانه باختری همچنان صحنه عملیات فزاینده ضد صهیونیستی است که اشغالگران قدس را دچار آشفتگی کرده است.

عملیات ضد صهیونیستی جدید در کرانه باختری

منابع فلسطینی از عملیات رزمندگان مقاومت در شمال جنین در کرانه باختری خبر دادند. رزمندگان مقاومت با بمب‌های دست ساز با قدرت انفجاری شدید، مواضع نظامیان صهیونیست را در ایست جلمه هدف خبر دادند.

خبر دیگر اینکه مردم نوارغزه اقدام به برگزاری راهپیمایی گسترده در حمایت از مسجد الاقصی و مقاومت در کرانه باختری کردند. این فعالیت‌ها به دعوت جنبش حماس برگزار شد.

یورش نظامیان صهیونیست به شرق قلقیلیه و زخمی شدن ۴ فلسطینی

منابع محلی اعلام کردند که در یورش نظامیان صهیونیست به شهرک کفر قدوم در شرق قلقیلیه، دستکم ۴ فلسطینی زخمی شده و شماری هم بر اثر استنشاق گاز اشک‌آور دچار خفگی شدند.

از سوی  دیگر در جریان یورش نظامیان صهیونیست به شهرک عزون در شرق قلقیلیه، یک جوان فلسطینی به ضرب گلوله اشغالگران زخمی شد.

تظاهرات گسترده اردنی‌ها در حمایت از فلسطین و مقاومت

خبر دیگر اینکه هزاران نفر در اردن امروز جمعه در حمایت از ملت فلسطین و محکومیت وعده شوم بالفور به خیابان آمدند.

این راهپیمایی تحت عنوان وفاداری به شیرهای کرانه باختری و شهدا به نشانه همبستگی با مبارزان فلسطینی در کرانه باختری و دفاع از قدس و مسجد الاقصی برگزار شد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *