اخبار داغ

تهرانی‌ها رکورد جمعیت در مراسم ۱۳ آبان را زدند/ حضور پرتراکم مردم از خیابان طالقانی تا حافظ و ولیعصر

مشاهدات خبرنگاران نشان می‌دهد جمعیت شرکت‌کننده در مراسم ۱۳ آبان امسال کورد سال‌های گذشته را زد و به یک راهپیمایی پرشکوه تبدیل شد. به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از تسنیم، جمعیت زیاد مردم در مراسم ۱۳ آبان امسال در خیابان  طالقانی در ساعت اول راهپیمایی به اوج خود رسید و خیابان‌های اطراف […]

اشتراک گذاری
14 آبان 1401
104 بازدید
کد مطلب : 150764

مشاهدات خبرنگاران نشان می‌دهد جمعیت شرکت‌کننده در مراسم ۱۳ آبان امسال کورد سال‌های گذشته را زد و به یک راهپیمایی پرشکوه تبدیل شد.

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از تسنیم، جمعیت زیاد مردم در مراسم ۱۳ آبان امسال در خیابان  طالقانی در ساعت اول راهپیمایی به اوج خود رسید و خیابان‌های اطراف محل حضور گسترده مردم برای شرکت در این مراسم بود.

همچنین مشاهدات خبرنگاران تسنیم نشان می‌دهد از سمت خیابان حافظ و خیابان مفتح و میدان فردوسی به سمت طالقانی بر جمعیت شرکت‌کنندگان در حال افزوده شدن بود و سیل جمعیت تا خیابان ولیعصر امتداد داشت. این در حالی‌است که سال‌های گذشته این مراسم بصورت تجمعی در مقابل لانه جاسوسی در خیابان طالقانی برگزار می‌شد اما امسال شاهد تبدیل این تجمع به یک راهپیمایی پرشکوه بودیم. 

علاوه بر حضور دانش‌آموزان و دهه هشتادی‌ها، اقشار مختلف مردم در این مراسم حضور داشتند و جمعیت حاضر قابل مقایسه با سال‌های گذشته نیست.

محکوم کردن اغتشاشات یک ماه اخیر در تهران و برخی شهرها از سوی مردم حاضر در راهپیمایی و در دست داشتن فراوان پرچم سه رنگ ایران، در مراسم امسال دیده می‌شد. 

یوم‌الله 13 آبان , اغتشاشات 1401 ,
یوم‌الله 13 آبان , اغتشاشات 1401 ,
یوم‌الله 13 آبان , اغتشاشات 1401 ,

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *