اخبار داغ

جشن گازرسانی در سیستان و بلوچستان/ شعله‌های آبی بار دیگر روشن شدند

آیین بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی پرژه‌های متعدد صنعت گاز در استان سیستان و بلوچستان و در شهرهای سراوان و خاش، با حضور مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران و مدیران ارشد این شرکت برگزار شد. این آیین امروز (پنجشنبه، ۱۲ آبان‌ماه) در جریان سفر دو روزه مجید چگنی، مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران و هیئت […]

اشتراک گذاری
12 آبان 1401
105 بازدید
کد مطلب : 150743

آیین بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی پرژه‌های متعدد صنعت گاز در استان سیستان و بلوچستان و در شهرهای سراوان و خاش، با حضور مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران و مدیران ارشد این شرکت برگزار شد.

این آیین امروز (پنجشنبه، ۱۲ آبان‌ماه) در جریان سفر دو روزه مجید چگنی، مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران و هیئت همراه و با حضور مسئولان استانی و جمعی از نمایندگان  استان سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی در دو شهر سراوان و خاش برگزار شد.

عملیات اجرایی خط لوله گاز پالیزان – پسکوه – سوران – زابل به طول ۱۵۳ کیلومتر که یک ایستگاه کنترل فشار گاز در ابتدای خط که فشار ۱۳۰۵ را به ۱۰۵۰sp تبدیل می‌کند و از سوی شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران اجرایی خواهد شد، صبح امروز در شهر سراوان آغاز شد.

عملیات اجرایی گازرسانی به شهرهای میرجاوه، ریگ‌ملک، ده‌رئیس، نوک‌آباد و لادیز با اجرای ۳۰۰ کیلومتر عملیات لوله‌گذاری خط تغذیه و توزیع با اعتبار ۱۸۰۰ میلیارد ریال آغاز شد و طرح‌های گازرسانی به شهرهای خاش، اسماعیل‌آباد و ۱۲۰ روستا با اجرای ۸۹۰ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع گاز با اعتبار ۳ هزار میلیارد تومان هم عصر امروز در شهر خاش افتتاح شد که مسئولیت آنها بر عهده شرکت گاز استان فارس به‌عنوان استان معین بود.

افتتاح خط لوله گاز ایرانشهر – پالیزان به طول ۲۵۶ کیلومتر با پوشش گاز شهرستان خاش و کارخانه سیمان این شهر، همچنین گاز شهری مرزی میرجاوه و شهرهای میان مسیری سنگان و سیاه‌جنگل که توسط شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران اجرایی شده است، دیگر پروژه گشایش‌یافته در جریان این سفر بود.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *