اخبار داغ

سهم حق آلایندگی اهواز ۱۰ هزار میلیارد ریال تعیین شد

رییس شورای اسلامی شهر اهواز گفت: سهم اختصاص یافته به شهرداری اهواز از محل عوارض آلایندگی بالغ بر ۱۰ هزار میلیارد ریال است که تمام این مبلغ صرف تکمیل طرح های عمرانی در این شهر می شود. به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از  هنر قلم ، سیاوش محمودی اظهار کرد: با […]

اشتراک گذاری
10 آبان 1401
121 بازدید
کد مطلب : 150685

رییس شورای اسلامی شهر اهواز گفت: سهم اختصاص یافته به شهرداری اهواز از محل عوارض آلایندگی بالغ بر ۱۰ هزار میلیارد ریال است که تمام این مبلغ صرف تکمیل طرح های عمرانی در این شهر می شود.

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از  هنر قلم ، سیاوش محمودی اظهار کرد: با وجود اینکه این اجازه قانونی وجود دارد که ۴۰ درصد این حق آلایندگی صرف مسایل جاری شود مدیریت شهری اهواز تمام این اعتبار را برای سرعت بخشی به اجرای طرح های عمرانی شهری در نظر گرفته است.

وی تورم نیروی انسانی و مشکلات مالی را مهمترین چالش های شهر اهواز دانست و گفت: ورود بی ضابطه نیروهای غیرمتخصص در بدنه شهرداری اهواز باعث تورم نیرو در این شهرداری شده است به همین دلیل عدم جذب نیروی انسانی جدید به عنوان خطوط قرمز مدیریت شهری اهواز تعیین شده است.

محمودی ادامه داد: برای اولین بار در پنج سال گذشته ۸۵ درصد بودجه ۱۴۰۰ محقق شد که سهم بودجه عمرانی و جاری با وجود اقدام های انجام شده همچنان تناسب لازم را در این شهرداری ندارد.

وی با بیان اینکه عمر مدیریت در شهرداری اهواز به طور میانگین کمتر از یک سال است افزود: مدیریت یک کلانشهر با مساحت و مشکلات اهواز نیازمند ثبات مدیریتی است.

رییس شورای اسلامی شهر اهواز ادامه داد: نبود هماهنگی بین دستگاه‌های مختلف شهر، وجود اختلاف میان مسوولان و نبود ثبات مدیریت در شهرداری ها از دیگر چالش های مدیریت شهری است که برای سرعت بخشی به حل مشکلات اهواز این موضوعات اساسی باید به طور ریشه ای حل شود.

وی افزود: مدیریت شهری اهواز به منظور حل مشکلات شهری، ضمن عمل به وظایف نظارتی خود، به طور جدی از شهردار برای گره گشایی از مشکلات این شهر حمایت می کند تا با ایجاد ثبات مدیریتی حل معضلات شهری ممکن باشد./ایرنا

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *