اخبار داغ

دولت سیزدهم هم نفت فروخت و هم منابع آن را در اختیار گرفت

معاون اول رئیس‌جمهوری با بیان اینکه در ابتدای دولت سیزدهم فروش نفت و درآمد نفتی به حداقل خود رسیده بود، گفت: دولت سیزدهم توانست هم نفت بفروشد و هم منابع آن را در اختیار بگیرد. به گزارش تجهیز نیوز به نقل از ایرنا، محمد مخبر امروز (دوشنبه، نهم آبان‌ماه) در همایش ملی پدافند غیرعامل با […]

اشتراک گذاری
09 آبان 1401
80 بازدید
کد مطلب : 150664

معاون اول رئیس‌جمهوری با بیان اینکه در ابتدای دولت سیزدهم فروش نفت و درآمد نفتی به حداقل خود رسیده بود، گفت: دولت سیزدهم توانست هم نفت بفروشد و هم منابع آن را در اختیار بگیرد.

به گزارش تجهیز نیوز به نقل از ایرنا، محمد مخبر امروز (دوشنبه، نهم آبان‌ماه) در همایش ملی پدافند غیرعامل با بیان اینکه در ابتدای دولت سیزدهم تصویر کشور از نظر اقتصادی، یک اقتصاد سر تا پا تهدید بود، زیرا ذخایر کالاها، درآمد نفتی و فروش نفت به حداقل خود رسیده بود، اظهار کرد: دولت سیزدهم توانست نفت بفروشد و منابع آن را نیز در اختیار بگیرد، همچنین ذخایر کالاها را به نقطه اطمینان رساندیم، به‌طوری که کشور تاکنون تا این مقدار ذخیره کالا نداشته و امروز ۱۳۰ درصد ذخیره کالای اساسی داریم.

وی با اشاره به انجام اصلاحات سنگین در دولت مردمی افزود: دولت ارز ترجیحی را حذف کرد و وابستگی به خارج در خرید گندم و جو را کاهش داد. شهریورماه پارسال با تورم  ۵۹ درصدی مواجه بودیم که شهریور امسال با وجود حذف ارز ترجیحی این تورم به ۴۰ درصد کاهش یافت.

معاون اول رئیس‌جمهوری تصریح کرد: باید محکم بایستیم و کشور را در مقابل تهدیدهای اقتصادی به نقطه بازدارندگی برسانیم و این کار را فقط با به صحنه آوردن مردم می‌توان انجام داد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *