اخبار داغ

جشنواره ایران عزیز الگوی برنامه ریزی قرار گیرد

به گزارش تجهیزنیوز و به نقل از پایگاه خبری افق تهران؛ سید احمد علوی، عضو شورای ششم شهر تهران در صدمین جلسه این شورا در تذکری به برگزاری مناسب و استقبال شهروندان از جشنواره ایران عزیز اشاره کرد و گفت: خدا قوت به دوستانی که برنامه ریزی مناسب در انتخاب زمان و مکان این رویداد داشتند. […]

اشتراک گذاری
03 آبان 1401
212 بازدید
کد مطلب : 150619

به گزارش تجهیزنیوز و به نقل از پایگاه خبری افق تهران؛ سید احمد علوی، عضو شورای ششم شهر تهران در صدمین جلسه این شورا در تذکری به برگزاری مناسب و استقبال شهروندان از جشنواره ایران عزیز اشاره کرد و گفت: خدا قوت به دوستانی که برنامه ریزی مناسب در انتخاب زمان و مکان این رویداد داشتند.

وی ادامه داد: این رویداد نشان داد که برنامه ریزان حوزه فرهنگی، اجتماعی و گردشگری کشور می توانند به دور از بهانه ها، با یک برنامه ریزی مناسب حتی در شرایط کنونی نیز یک رویداد مناسب اجرا کنند.

رییس کمیته گردشگری و میراث فرهنگی شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه مسئولان باید از بهانه تراشی فاصله بگیرند گفت: برگزاری رویداد ها را برای برخی مسائل عقب نیندازیم.

وی در ادامه بار دیگر به اجرا نشدن مصوبه شورای شهر در ایجاد سازمان گردشگری شهرداری تهران اشاره کرد و گفت: یک سال است این موضوع را پیگیری می کنیم اما به جوابی نرسیدیم.

علوی تاکید کرد: زمان مدیریت شهری در دوره فعلی به سرعت می گذرد و نباید اجرای یک تصمیم کارشناسی معطل مسائل داخلی زیرمجموعه های شهرداری شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *