اخبار داغ

کسب مقام برتر استان فارس توسط هیات های ورزشی دانش آموزی جهرم

به گزارش تجهیز نیوز، هیات‌های ورزش دانش آموزی جهرم در ارزیابی‌های به عمل آمده توسط معاونت تربیت بدنی آموزش و پرورش استان فارس توانسته است مقام برتر استان را کسب کند. تربیت بدنی آموزش و پرورش جهرم بیش از ۳۰ هیات ورزشی فعال دارد که معلمان تربیت بدنی مسئولیت برگزاری کلاس‌های آموزشی و اعزام دانش […]

اشتراک گذاری
02 آبان 1401
145 بازدید
کد مطلب : 150593

به گزارش تجهیز نیوز، هیات‌های ورزش دانش آموزی جهرم در ارزیابی‌های به عمل آمده توسط معاونت تربیت بدنی آموزش و پرورش استان فارس توانسته است مقام برتر استان را کسب کند.

تربیت بدنی آموزش و پرورش جهرم بیش از ۳۰ هیات ورزشی فعال دارد که معلمان تربیت بدنی مسئولیت برگزاری کلاس‌های آموزشی و اعزام دانش آموزان به مسابقات را پیگیری می‌کنند که در سال تحصیلی قبل توانستند با شرکت در مسابقات مختلف فرهنگیان و دانش آموزی و کسب مقام های مختلف استانی و کشوری حائز رتبه برتر شوند.

کسب مقام دوم الگوهای برتر تدریس کشوری، کسب مقام اول الگو های برتر تدریس در استان، کسب مقام اول علمی تخصصی استان فارس از جمله مقام های معلمان تربیت بدنی بوده است. در بخش دانش آموزی نیز در رشته بسکتبال مقام اول، در رشته والیبال، هندبال و شنا در بخش پسران و دختران نیز مقام دوم استان را کسب کرده اند.

در این مدت در بخشی عمرانی نیز شاهد فعالیت‌های موثر حوزه تربیت بدنی بوده ایم. افتتاح مجتمع ورزشی فارابی، تعویض کف پوش سالن ریحانه، افتتاح دو زمین چمن مصنوعی در مدارس ابتدایی شهید منصور محبوبی و دخترانه شهید احقاق، نصب کف پوش خانه بسکتبال فلاح، اجرای طرح حیاط پویا در مدارس و … از جمله فعالیت های عمرانی صورت گرفته در این مدت بوده است.

قابل ذکر است طی مراسمی که به مناسبت هفته تربیت بدنی در شیراز برگزار گردید از میثم دهقانی، کارشناس سابق تربیت بدنی آموزشی و پرورش جهرم که رئیس هیات‌های ورزشی دانش آموزی استان بوده‌اند تقدیر به عمل آمد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *