اخبار داغ

به‌کارگیری فناوری ایرانی در مرحله دوم پروژه ادورانت

مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران اعلام کرد که این شرکت با پذیرفتن ریسک داخلی‌سازی ۱۰۰ دستگاه توربوکمپرسور، نشان داد میدان‌دار حمایت از ظرفیت‌های داخلی است، به‌نحوی که این مجموعه امروز به‌عنوان یکی از شرکت‌های پایه‌گذار و پیشرو در بومی‌سازی پیشرفته‌ترین تجهیزات در این صنعت شناخته شده است. به گزارش تجهیز نیوز به نقل […]

اشتراک گذاری
26 مهر 1401
111 بازدید
کد مطلب : 150470

مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران اعلام کرد که این شرکت با پذیرفتن ریسک داخلی‌سازی ۱۰۰ دستگاه توربوکمپرسور، نشان داد میدان‌دار حمایت از ظرفیت‌های داخلی است، به‌نحوی که این مجموعه امروز به‌عنوان یکی از شرکت‌های پایه‌گذار و پیشرو در بومی‌سازی پیشرفته‌ترین تجهیزات در این صنعت شناخته شده است.

به گزارش تجهیز نیوز به نقل از شرکت ملی گاز ایران، رضا نوشادی در نشست مشترک با مدیران پژوهشگاه صنعت نفت، همکاری دو مجموعه را دربردارنده منافع بی‌شمار برای صنعت کشور دانست و گفت: انتظار داریم پژوهشگاه صنعت نفت نیازهای شرکت‌های پروژه‌محور را احصا کند و برای دستیابی به اهداف فناورانه، شرح کار عملیاتی ارائه دهد.

وی با تأکید بر اینکه شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران در مسیر دستیابی به اهداف بلندمدت خود، حساب ویژه‌ای روی ظرفیت مراکز تحقیقاتی و فناوری کشور باز کرده است، افزود: انجام فعالیت‌های مشترک به‌ویژه فاز دوم پروژه مهم ادورانت، باید طبق برنامه و زمان‌بندی پیش برود و دربردارنده نتایج مورد انتظار باشد.

مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران با اشاره به تکامل قابل توجه سازندگان داخلی در ساخت توربوکمپرسورهای فوق‌پیشرفته و استفاده از تجهیزات و  فناوری ایرانی در پروژه‌های ذخیره‌سازی گاز طبیعی تصریح کرد: مدیریت کارآمد انتقال فناوری در موضوع توربوکمپرسور به‌قدری موفق بوده که امروز  همکاران ما در پروژه‌های پارس جنوبی، متقاضی استفاده از این تجهیزات پیشرفته هستند.

عظیم کلانتری‌اصل، رئیس پژوهشگاه صنعت نفت نیز در این نشست با بیان اینکه همه امکانات، تجهیزات و آزمایشگاه‌های این مرکز در خدمت تحقق اهداف عملیاتی صنعت نفت است، اظهار کرد: پژوهشگاه برای برگزاری رویدادهای مرتبط با صنعت گاز آمادگی دارد و می‌کوشد با ایجاد زبان مشترک، برای رفع نیازهای صنعت، برنامه‌های فناورانه ارائه کند.

به‌کارگیری فناوری ایرانی در مرحله دوم پروژه ادورانت

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *