اخبار داغ

کسب نتیجه خوب مقابل انگلیس یعنی صعود از گروه

مرتضی محصص پیشکسوت فوتبال درباره وضعیت تیم ملی گفت: فکر می‌کنم هر مربی دیگر جز کارلوس کی‌‌روش بود نمی‌توانستیم در بازی‌های تدارکاتی اخیر چنین نتیجه‌ای بگیریم. باید بگویم اسکوچیچ مربی بسیار خوبی است و با او ارتباط دارم. ما در فوتبال‌مان یک بحث دانش داریم و یک بحث تجربه. به طور مثال اگر بخواهیم پیش […]

اشتراک گذاری
25 مهر 1401
134 بازدید
کد مطلب : 150454

مرتضی محصص پیشکسوت فوتبال درباره وضعیت تیم ملی گفت: فکر می‌کنم هر مربی دیگر جز کارلوس کی‌‌روش بود نمی‌توانستیم در بازی‌های تدارکاتی اخیر چنین نتیجه‌ای بگیریم. باید بگویم اسکوچیچ مربی بسیار خوبی است و با او ارتباط دارم. ما در فوتبال‌مان یک بحث دانش داریم و یک بحث تجربه. به طور مثال اگر بخواهیم پیش یک دندان‌پزشک برویم برای مان تجربه اش مهم‌تر از دانشگاهی که در آن مدرک گرفته خواهد بود. در فوتبال هم اینکه یک مربی با کدام باشگاه و تیم و بازیکن همکاری کرده اهمیت بالایی دارد. این دلیل برتری نیست اما فوتبال در سطح جام جهانی بسیار بالاست و این نکته آن جا نمود پیدا می‌کند. این تورنمنت یک رقابت ویژه است و کی‌روش تجربه بالایی در این زمینه دارد. اسکوچیچ اما به نظرم باید در جاهای مختلفی کار کند و تجربیات بیشتری به دست بیاورد. برخورد با اسکوچیچ؟ فوتبال ورزشی حرفه‌ای است. با بررسی جمیع جهات اعتقاد دارم اگر تغییر زودتر انجام می‌شد بهتر بود.

535

وی درباره حضور ایران در جام‌های گذشته گفت: در جام جهانی ۲۰۱۴ اولین بازی را مقابل قهرمان جام ملت‌های آفریقا با تساوی پشت سر گذاشتیم که خوب بود. مساله‌ای که باعث شد مقابل آرژانتین حتی با دید برد وارد شویم. شکل بازی را در دیدار مقابل بوسنی اما تغییر دادیم و شکست خوردیم. در جام جهانی بعد مقابل مراکش که تیمی بسیار خوب بود برنده شدیم و روحیه تیم بسیار بالا رفت. دوباره رفتیم تا اسپانیا را شکست دهیم. بحثم این است که مقابل انگلیس اگر نتیجه خوبی بگیریم می‌توانیم صعود کنیم. مساله روحیه و باور تیم است. مربی معجزه نمی‌کند اما روحیه واقعا دوای درد است.

محصص در پایان تصریح کرد: خطرناک ترین حریف ما ولز است. دلیل آن هم واضح است زیرا تمام حواس‌مان به آمریکا و انگلیس معطوف شده است. پیش‌بینی من این است که حریف آسانی نداشته باشیم. آمریکا؟ آن‌ها مربی کم‌ تجربه‌ای برای آن سطح از بازیکنان دارند. شاید با یک مربی در سطح کی‌روش می‌توانستند نتایج خوبی بگیرند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *