اخبار داغ

اجرای قانون پایانه فروشگاهی و سامانه مؤدیان از مهمترین مصادیق هوشمند سازی نظام مالیات

به گزارش تجهیزنیوز و به نقل از پایگاه خبری تایماز نیوز، ابراهیم قلی زاده گفت: اجرای قانون پایانه فروشگاهی و سامانه مؤدیان از اولویت های مهم سازمان است با اجرایی شدن این قانون ضمن ایجاد شفافیت اقتصادی و جلوگیری از فرار مالیاتی، رعایت عدالت مالیاتی را نیز شاهد خواهیم بود. قلی زاده ضمن تاکید بر […]

اشتراک گذاری
24 مهر 1401
218 بازدید
کد مطلب : 150421

به گزارش تجهیزنیوز و به نقل از پایگاه خبری تایماز نیوز، ابراهیم قلی زاده گفت: اجرای قانون پایانه فروشگاهی و سامانه مؤدیان از اولویت های مهم سازمان است با اجرایی شدن این قانون ضمن ایجاد شفافیت اقتصادی و جلوگیری از فرار مالیاتی، رعایت عدالت مالیاتی را نیز شاهد خواهیم بود.

قلی زاده ضمن تاکید بر این نکته که تعامل مناسب با مؤدیان و اصناف در پیشبرد اهداف این قانون مؤثر می باشد گفت: اجرای قانون پایانه فروشگاهی و سامانه مؤدیان مستلزم همکاری بانک مرکزی، نهادهای حاکمیتی و اصناف محترم می باشد.

وی بر اطلاع رسانی دقیق و به موقع نسبت به فراخوان های مراحل مختلف علی الخصوص مرحله سوم قانون پایانه فروشگاهی و سامانه مؤدیان که در حوزه مشاغل و در سال ۱۴۰۲ اجرا خواهد شد، تاکید نمود.

در ادامه مدیر کل امور مالیاتی استان اردبیل از افزایش ۵۷ درصدی وصول درآمدهای مالیاتی در شش ماهه سالجاری نسبت به مدت مشابه خبر داد ، وی افزود: مبلغ ۸۲۷ میلیارد تومان مالیات در ۶ ماهه نخست سال جاری وصول شده است که این مبلغ نسبت به سهمیه اعلامی سازمان ۱۰۱ درصد تحقق داشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *