اخبار داغ

برگزاری کارگاه آموزشی کودک و محیط زیست در شهرستان املش

به گزارش تجهیزنیوز و به نقل از پایگاه خبری گیل فام ، لطیف جواهردشتی سرپرست این اداره حفاظت محیط زیست املش با اعلام این خبر گفت: در ابتدا کلیپی از تنوع زیستی و حیات وحش مربوط به شهرستان املش برای حاضرین به نمایش گذاشته شد و سپس در خصوص موضوعاتی نظیر زیستگاههای بسیار ارزشمند و […]

اشتراک گذاری
23 مهر 1401
102 بازدید
کد مطلب : 150305

به گزارش تجهیزنیوز و به نقل از پایگاه خبری گیل فام ، لطیف جواهردشتی سرپرست این اداره حفاظت محیط زیست املش با اعلام این خبر گفت: در ابتدا کلیپی از تنوع زیستی و حیات وحش مربوط به شهرستان املش برای حاضرین به نمایش گذاشته شد و سپس در خصوص موضوعاتی نظیر زیستگاههای بسیار ارزشمند و غنای گونه ای شهرستان ،  تفکیک زباله ها از مبدا، نریختن زباله ها  در طبیعت، روشن نکردن آتش در طبیعت هنگام گردش، اهمیت حفاظت از منابع ابی و الوده نکردن آنها نکاتی بیان گردید .
در ادامه حجت الاسلام و المسلمین رنجبر امام جمعه شهرستان از منظر دین اسلام و احادیث و روایات منقول از ائمه معصوم پیرامون حفاظت از طبیعت و محیط زیست نکاتی را اشاره نمودند . و در ادامه سایر ادارات نیز دقایقی پیرامون موضوع مسائلی را بیان داشتند. مقرر گردید با برنامه ریزی از سوی مدیریت کانون پرورش فکری کارگاههای آموزشی در طول سال استمرار داشته باشد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *