اخبار داغ

لزوم برنامه ریزی جهت جذب و ارتباط موثر با خیرین سلامت

در دین مبین اسلام بر نقش خیریه و کارهای خیرخواهانه در جامعه تاکید شده بطوریکه در آیات قرآن کریم همواره وقف و خمس و زکات و انفاق در کنار سایر اعمال دینی نقش پررنگی دارند. به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از تایمازنیوز، جلسه نحوه تعامل و جلب مشارکت خیرین حوزه سلامت […]

اشتراک گذاری
28 شهریور 1401
125 بازدید
کد مطلب : 149818

در دین مبین اسلام بر نقش خیریه و کارهای خیرخواهانه در جامعه تاکید شده بطوریکه در آیات قرآن کریم همواره وقف و خمس و زکات و انفاق در کنار سایر اعمال دینی نقش پررنگی دارند.

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از تایمازنیوز، جلسه نحوه تعامل و جلب مشارکت خیرین حوزه سلامت استان با حضور دکتر علی محمدیان رئیس دانشگاه، رئیس بنیاد حمایت از کودکان سرطانی استان، مدیران شبکه های بهداشت و درمان شهرستان ها، مدیران و اعضای موسسات خیریه سلامت بیمارستان ها و کارکنان اداره سازمانهای مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه در سالن جلسات بنیاد حمایت از کودکان سرطانی برگزار شد.

در این جلسه دکتر محمدیان رئیس دانشگاه با اشاره به اهمیت موضوع خیریه در جامعه اظهار داشت: در دین مبین اسلام بر نقش خیریه و کارهای خیرخواهانه در جامعه تاکید شده بطوریکه در آیات قرآن کریم همواره وقف و خمس و زکات و انفاق در کنار سایر اعمال دینی نقش پررنگی دارند.

وی ضمن تجلیل از خیرین حوزه سلامت استان افزود: باید در جذب خیرین حوزه سلامت و ترغیب مردم به مشارکت در کارهای خیرخواهانه برنامه ریزی داشت تا در کنار استفاده از این ظرفیت موثر، نسبت به ایجاد ارتباط اثرگذار با خیرین در جهت معرفی اولویت ها و نیازها بهداشتی و درمانی اقدام نمود.

در این جلسه از تعدادی از خیرین سلامت و مدیران عامل و اعضای موسسات خیریه سلامت بیمارستان ها تجلیل شد.

همچنین در ادامه اعضای جلسه از واحدهای مختلف بنیاد حمایت از بیماران سرطانی بازدید کردند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *