اخبار داغ

صعود تیم فوتبال ساحلی رئال مونستر آلمان به فینال رقابت های جام باشگاههای جهان

تیم فوتبال ساحلی رئال مونستر آلمان به فینال رقابت های جام باشگاههای فوتبال ساحلی جهان در کشور ایتالیا صعود کرد. به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از کاشف خبر، تیم رئال مونستر آلمان در مسابقات جام باشگاههای فوتبال ساحلی جهان توانست با غلبه بر حریفان به فینال راه یابد. گابریل محققی مدیر […]

اشتراک گذاری
27 شهریور 1401
150 بازدید
کد مطلب : 149800

تیم فوتبال ساحلی رئال مونستر آلمان به فینال رقابت های جام باشگاههای فوتبال ساحلی جهان در کشور ایتالیا صعود کرد.

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از کاشف خبر، تیم رئال مونستر آلمان در مسابقات جام باشگاههای فوتبال ساحلی جهان توانست با غلبه بر حریفان به فینال راه یابد.

گابریل محققی مدیر عامل ایرانی و سرمربی باشگاه رئال مونستر آلمان در گفتگویی با برنا در این خصوص اظهار داشت : مسابقات جام باشگاههای فوتبال ساحلی جهان در شهر کالیاری ایتالیا با حضور ۱۳ تیم برگزار شد .

وی افزود : تیم رئال مونستر آلمان با تیم های ژاپن و جمهوری چک همگروه بود که تیم رئال مونستر به عنوان سر گروه از گروه خود توانست صعود کند و در مرحله حذفی در مقابل تیم ناپولی از کشور ایتالیا قرار گرفت و با نتیجه ۵ بر ۳ به پیروزی دست یافت و به فینال راه یافت.

وی ادامه داد : در فینال ،رئال مونستر در مقابل تیم السالوادور قرار خواهد گرفت که اگر بتوانیم در مقابل این تیم به پیروزی دست یابیم قهرمان جهان خواهیم شد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *