اخبار داغ

اربعین، بهانه ای برای آفند فرهنگی و شلیک رسانه های ما به قلب دشمنان است

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: حرکت عظیم اربعین حسینی، نمایش اقتدار و وحدت شیعیان و مسلمانان جهان است. حرکتی که همه دنیا شاهد هستند که رسانه های متعدد غربی هیچ واکنش و خبری از آن را منتشر نمی کنند و این نشانه وحشت آن ها از این راهپیمایی بزرگ […]

اشتراک گذاری
20 شهریور 1401
69 بازدید
کد مطلب : 149608

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: حرکت عظیم اربعین حسینی، نمایش اقتدار و وحدت شیعیان و مسلمانان جهان است. حرکتی که همه دنیا شاهد هستند که رسانه های متعدد غربی هیچ واکنش و خبری از آن را منتشر نمی کنند و این نشانه وحشت آن ها از این راهپیمایی بزرگ است.

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از هنر قلم، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» امروز در جلسه شورای اداری بر برنامه ریزی لازم جهت انجام هرچه باشکوه‌تر برنامه‌های هفته دفاع مقدس تاکید کرد و اظهار داشت: پیوند معنادار گرامیداشت هفته دفاع مقدس و اربعین حسینی باید با زبانی هنرمندانه و در سطحی بین المللی انتقال داده شود.

وی افزود: حرکت عظیم اربعین حسینی، نمایش اقتدار و وحدت شیعیان و مسلمانان جهان است. حرکتی که همه دنیا شاهد هستند که رسانه های متعدد غربی هیچ واکنش و خبری از آن را منتشر نمی کنند و این نشانه وحشت آن ها از این راهپیمایی بزرگ است.

سردار مرادحاجتی گفت: فرهنگ غنی دفاع مقدس تداوم همین فرهنگ عاشوراست و رسالت اهل هنر و رسانه در این است که این پیوند را مستحکم تر کنند و آن را در قالب جهاد تبیین به افکار عمومی معرفی کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان متذکر شد: الان وقت تیتر زدن و حمله رسانه های ما به قلب دشمنان است. چگونه می شود وقتی ترقه ای در ایران صدا می کند، خیلی از رسانه های دنیا آن را منتشر می کنند و بدان دامن می زنند ولی الان که میلیون ها شیعه اباعبدالله الحسین(ع) از سراسر کشور و بلکه دنیا در این ابر راهپیمایی بزرگ قرن به سمت کربلا می روند هیچ تصویر و خبری از این اتحاد بزرگ جهان اسلام مخابره نمی شود.

وی یادآور شد: اربعین مسیر تکرار راهیان نور است و ما همیشه باید برای این مناسبت های معنوی و ارزشی تولید محتوای لازم را برای ارائه داشته باشیم.


کدخبر: ۱۴۰۱۶۷۴۰۶۲۰۰۰۲۲

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *