اخبار داغ

اجرای چندین پروژه فرهنگی و عمرانی در محله‌های حصه و جلوان

مدیر منطقه ۱۴شهرداری اصفهان از اجرای چندین پروژه فرهنگی و عمرانی در محله‌های حصه و جلوان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از ارمغان شهر، جلسه هم اندیشی با معتمدین و موثرین محلات حصه و جلوان روز ۱۱ شهریورماه با حضور حدود ۳۰ نفر از افراد مورد وثوق محلات، مدیر […]

اشتراک گذاری
14 شهریور 1401
113 بازدید
کد مطلب : 149440

مدیر منطقه ۱۴شهرداری اصفهان از اجرای چندین پروژه فرهنگی و عمرانی در محله‌های حصه و جلوان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از ارمغان شهر، جلسه هم اندیشی با معتمدین و موثرین محلات حصه و جلوان روز ۱۱ شهریورماه با حضور حدود ۳۰ نفر از افراد مورد وثوق محلات، مدیر و معاونین منطقه ۱۴ برگزار و مسائلی همچون تأمین امنیت، راه‌ها و جاده‌های مواصلاتی، انبارهای خرید ضایعات، فعالیت غیر اصولی شرکت‌های تأسیساتی نظیر آب و برق و مسائل فرهنگی از سوی حاضران مطرح شد.

راه اندازی یک کلانتری در منطقه ۱۴

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان در این نشست، مشکلات منطقه ۱۴ را به سه دسته هویتی، اجتماعی و تفریحی تقسیم و عنوان کرد: هرچند احداث کلانتری وظیفه ذاتی شهرداری به شمار نمی‌رود اما طبق تأکید شهردار اصفهان درخصوص تامین امنیت محله‌های حصه و جلوان، به زودی یک کلانتری در این منطقه ایجاد می‌شود. 

راه اندازی بازیکده حصه با ۸۵۰۰ متر فضای سبز تفرجگاهی

محمد مهدی کریمی افزود: در راستای رسیدگی به وضعیت اجتماعی و تفریحی این محله‌ها نیز پروژه‌هایی در آستانه اجرا و تکمیل قرار دارد که احداث بازیکده حصه از جمله آنها به شمار می‌رود.

او توضیح داد: این بازیکده ۸۵۰۰ متر فضای سبز تفرجگاهی محصور دارد و امکاناتی در زمینه‌های آموزشی، فرهنگی و تفریحی برای کودکان در آن تعریف شده است.

به گفته کریمی، حدود ۸۰ درصد از روند ساخت این بازیکده تکمیل شده و رو به اتمام است.

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان، اجرای پلاستر حدود ۱۱هزار متر مربع از دیوارهای محله حصه را از دیگر اقدامات در این زمینه دانست و گفت: این پروژه با هدف ایجاد فضایی شاد و مفرح در محله حصه اجرا شده که البته حفظ و نگهداری آن بر عهده خود مردم است.

رفع معضل جاده جلوان به حصه

وی در بخش دیگری از توضیحاتش از رفع معضل جاده جلوان به حصه (حد فاصل میدان جوان تا اتوبان فرودگاه، عاشق شرقی) که به جاده مرگ معروف شده، خبر داد و اظهار کرد: ساماندهی این جاده بعد از طی مراحل قانونی با حدود ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار انجام شد.

کریمی افزود: خوشبختانه با پیگیری‌های شهردار اصفهان و مطالبات به حق مردمی طی روندی حدودا ۶ ماهه این محل به محدوده شهرداری الحاق شد که پس از ابلاغ آن توسط کمیسیون ماده ۵ استانداری و شورای برنامه ریزی استان، عملیات آزادسازی و احداث آن آغاز خواهد شد.

 مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهاندر خصوص انبارهای خرید ضایعات که مشکلات زیادی از جمله معامله گری مواد مخدر را در این منطقه ایجاد کرده است هم گفت: طی جلسه ای که در هفته گذشته با حضور نمایندگانی از دادستانی، دادگستری و استانداری داشتیم، مقرر شد که شرایط قانونی مقابله با این مشاغل فراهم شود.

کدخبر: ۱۴۰۱۶۷۴۰۶۱۴۰۰۴۲

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *