اخبار داغ

سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان در حد و اندازه این شهر نیست / استاندار هر چه زودتر با انتصاب یک فرماندار دانا و انقلابی مردم را خوشحال کند

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل خبر روز، عبدالله پایان ضمن انتقاد از عملکرد سرپرست فرمانداری مسجد سلیمان گفت: در دوره رضایی فاضل مسجدسلیمان بحال خود رها شده است و بجز حاشیه های زیان بار چیزی به مسجدسلیمان افزوده نشده است. وی افزود: متاسفانه رضایی فاضل بعلت عدم توانایی لازم و نداشتن […]

اشتراک گذاری
05 شهریور 1401
171 بازدید
کد مطلب : 149193

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل خبر روز، عبدالله پایان ضمن انتقاد از عملکرد سرپرست فرمانداری مسجد سلیمان گفت: در دوره رضایی فاضل مسجدسلیمان بحال خود رها شده است و بجز حاشیه های زیان بار چیزی به مسجدسلیمان افزوده نشده است.

وی افزود: متاسفانه رضایی فاضل بعلت عدم توانایی لازم و نداشتن تجارب مفید سبب شد تا پروژه های عمرانی تعطیل شوند و این وضعیت باعث اعتراض مردم شده است.

پایان حضور مدیرانی مانند رضایی فاضل را خلاف مشی دولت مردمی آیت الله رییسی عنوان و تصریح کرد: مردم از دولت مردمی انتظار دارند با انتصاب مدیرانی انقلابی، آگاه و مردم‌دار برای رفع مشکلات مردم چاره اندیشی کنند نه اینکه با انتصاب مدیرانی خلاف مشی دولت، باعث نارضایتی گسترده شوند.

دبیر حزب عدالت طلبان خوزستان به حواشی ایجاد شده در مسجد سلیمان در روزهای گذشته نیز اشاره کرد و گفت: متاسفانه سرپرست فرمانداری به جای انجام وظایف خود و مدیریت مناسب نهادها و ادارات باعث ایجاد اختلاف و نارضایتی گسترده شده است. اینکه با ارسال گزارشات مختلف در مورد فرزندان صالح و انقلابی شهرستان به بعضی دستگاه ها و ایجاد فضای خفقان، بدنبال مدیریت شهر باشیم رویه غلطی است که ادامه آن خطرناک می باشد.

عبدالله پایان از فشار فرماندار بر کنشگران اجتماعی شهرستان نیز انتقاد کرد و اظهار داشت: در طی روزهای گذشته شاهد فشار مضاعف بر کنشگران اجتماعی شهرستان و حتی بازداشت آنها به علت انتقاد به فرماندار بودیم که چنین چیزی سابقه نداشته است و مشخص نیست رضایی فاضل تا چه زمانی قرار است به اقدامات فراقانونی خود ادامه دهد.

وی افزود: ارسال نامه به ادارات و معرفی فرماندار بعنوان تنها مرجع معرفی افراد برای اشتغال در ادارات و شرکت های شهرستان طبق کدام قانون انجام شده است؟ رضایی فاضل با کدام سابقه و دانش مدیریتی این‌چنین فراقانونی عمل می کند و کسی هم به او کاری ندارد.

پایان افزود: تلاش در جهت انحلال شورای شهر و گرفتن سکان مدیریت شهر به منطور دستیابی به اهداف خاص از دیگر اقدامات تنش زای رضایی فاضل در مسجدسلیمان بوده است که لازم است استاندار و سایر نهادهای نطارتی به زیاده خواهی های این فرد ورود کنند.

دبیر حزب عدالت طلبان خوزستان بیان کرد: شب نشینی با عناصر معلوم الحال و دوری جستن از نخبگان شهری خلاف مشی دولت انقلابی می باشد و مشخص نیست فردی با این مشخصات چگونه در دولت آیت الله رییسی صاحب جایگاه شده است.

پایان افزود: طبق یک نظرسنجی در یکی از پلتفرم های مجازی در مورد میزان رضایت مردم از عملکرد رضایی فاضل در مسجدسلیمان، ۸۸ درصد مخاطبین اعلام نارضایتی کردند و مشخص نیست که چرا نظر مردم برای تصمیم سازان اهمیتی ندارد.

دبیر حزب عدالت طلبان خوزستان در آخر اشاره کرد: ادامه حضور رضایی فاضل در فرمانداری مسجد سلیمان جز خسارت و ضرر به شهر، مردم و نخبگان عایدی دیگری ندارد و لازم است استاندار محترم هر چه زودتر نسبت به این تصمیم خود تجدید نظر کند و از عواقب تنش زای این تصمیم جلوگیری کند.

کدخبر: ۱۴۰۱۶۷۴۰۶۰۵۰۰۵۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *