اخبار داغ

جابجایی یک میلیون و ۸۰۰ هزار تن کالا در استان اردبیل

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت: یک میلیون و ۸۰۰ هزار تن کالا در ۵ ماهه گذشته از استان اردبیل جابجا شده است. به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از تایمازنیوز، کلیم اله وثوقی در بازدید از پایانه مرزی بیله سوار با بیان اینکه وضعیت حمل ونقل […]

اشتراک گذاری
03 شهریور 1401
112 بازدید
کد مطلب : 149124

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت: یک میلیون و ۸۰۰ هزار تن کالا در ۵ ماهه گذشته از استان اردبیل جابجا شده است.

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از تایمازنیوز، کلیم اله وثوقی در بازدید از پایانه مرزی بیله سوار با بیان اینکه وضعیت حمل ونقل کالا در استان اردبیل کاملا عادی و رو به رشد است گفت:در جابجایی کالا نسبت به مدت مشابه سال قبل که حدود ۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تن بود حدود ۵ درصد افزایش را شاهد هستیم.

عضو شورای اداری استان اردبیل در مدت یاد شده از صدور ۱۳۲ هزار برگ بارنامه در استان اردبیل خبرداد و تصریح کرد:در صدور بارنامه نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته که ۱۲۹ هزار برگ بارنامه بود افزایش ۲درصدی داریم.

عضو شورای ترافیک استان اردبیل با اشاره به اینکه شهرستان های اردبیل،پارس آباد،نمین و بیله سوار به ترتیب بیشترین میزان جابجایی کالا را در ۵ ماهه گذشته به خود اختصاص داده اند اظهار کرد:عمده کالاهای حمل شده شامل سیمان فله ای و کیسه ای،هندوانه،گندم،آب معدنی،گازوئیل،مصالح ساختمانی و انواع بنزین است.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرائی ایمنی حمل ونقل استان اردبیل فعالیت ۹۰ شرکت حمل ونقل کالا را دراستان اردبیل یادآور شدو اظهار کرد:بیش از ۱۲ هزار راننده در حوزه کالا در حال خدمات رسانی به مردم استان هستند.

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل از فعالیت ۱۳ هزار و ۵۵۰ دستگاه ناوگان  و ۲ پایانه کالا در استان اردبیل خبردادو گفت:رانندگان و صاحبان کالا می توانند هرگونه شکایت و انتقاد خود از عملکرد شرکت ها را به سامانه ۱۴۱ اداره کل راهداری استان اطلاع دهند تا در اسرع و قت در کمیسیون های مربوطه به تخلفات رسیدگی شود


کدخبر: ۱۴۰۱۶۷۴۰۶۰۳۰۰۱۲

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *