اخبار داغ

افتتاح پیست ورزشی دو میدانی در زمین ورزشی کروبی آستانه اشرفیه

به مناسبت هفته دولت صبح امروز پیست ورزشی دو میدانی با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی شهر آستانه اشرفیه و بندرکیاشهر ، فرماندار و بخشدار مرکزی شهرستان در زمین ورزشی شهید کروبی افتتاح شد. به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از گیل فام، به مناسبت هفته دولت صبح امروز پیست […]

اشتراک گذاری
03 شهریور 1401
96 بازدید
کد مطلب : 149127

به مناسبت هفته دولت صبح امروز پیست ورزشی دو میدانی با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی شهر آستانه اشرفیه و بندرکیاشهر ، فرماندار و بخشدار مرکزی شهرستان در زمین ورزشی شهید کروبی افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از گیل فام، به مناسبت هفته دولت صبح امروز پیست ورزشی دو میدانی با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی شهر آستانه اشرفیه و بندرکیاشهر ، فرماندار و بخشدار مرکزی شهرستان در زمین ورزشی شهید کروبی افتتاح شد.

فاطمه قاسمی ؛رئیس اداره ورزش شهرستان آستانه اشرفیه ضمن تبریک هفته دولت از افتتاح پیست ورزشی دو میدانی در زمین ورزشی کروبی با اعتبار۵۵۰ میلیون تومان گفت و افزود : پیست ورزشی دو میدانی به متراژ ۳۵۰ متر در ۳/۵ که به تفکیک ۴۰۰ میلیون سهم نماینده و ۱۵۰ میلیون نیز از اعتبارات استانی در زمین ورزشی کروبی احداث شده است.

وی افزود:افتتاح سکوی ورزشی بندرکیاشهر نیز با اعتبار ۹۰۰ میلیون تومان(۶۰۰ میلیون سهم نماینده و ۳۰۰ میلیون تومان سهم استانی)، تامین نور زمین ورزشی سیاهکوچه و پرکاپشت یاورزاده و تامین اماکن از دیگر اقدامات و پروژه های اداره ورزش و جوانان در هفته دولت می باشد.

قاسمی همچنین از توسعه پیست درسال آینده با در نظر گرفتن اعتبارات خبر دادو گفت :تامین نور زمین ورزشی شهید کروبی درسال جاری به دلیل مسائلی متوقف شد که با تلاش کارشناسان سال آینده هم تامین نور زمین ورزشی کروبی و توسعه پیست ورزشی دومیدانی را خواهیم داشت


کدخبر: ۱۴۰۱۶۷۴۰۶۰۳۰۰۴۲

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *