اخبار داغ

شهردار اهواز در آیین بهره برداری از جاده زردشت به مهرشهر: مردم بدانند مدیریت شهری همواره در حال کار و تلاش است

سه شنبه یکم شهریورماه_ در آیین بهره برداری از جاده زردشت به مهرشهر اظهار کرد: امیدوارم طرح های هر هفته چند افتتاح همچنان در پروژه های مختلف ادامه داشته باشد و در همه معاونت ها، سازمان ها و مناطق طرح ها به طور متوازن عملیاتی شود. وی افزود: بارها گفته شد که هدف از برگزاری […]

اشتراک گذاری
02 شهریور 1401
154 بازدید
کد مطلب : 149103

سه شنبه یکم شهریورماه_ در آیین بهره برداری از جاده زردشت به مهرشهر اظهار کرد: امیدوارم طرح های هر هفته چند افتتاح همچنان در پروژه های مختلف ادامه داشته باشد و در همه معاونت ها، سازمان ها و مناطق طرح ها به طور متوازن عملیاتی شود.

وی افزود: بارها گفته شد که هدف از برگزاری این افتتاحیه ها تزریق روحیه نشاط و امید به شهروندان اهوازی است، به هر میزان که کارشود و مردم آگاه شوند برای ما کافی است که بااین اقدامات به نظام مقدس جمهوری اسلامی اعتقاد و باور بیشتری پیداخواهند کرد.

شهردار اهواز تاکید کرد: امروز با تلاش شورای اسلامی شهر اهواز شاهد بهره برداری از یک پروژه مطلوب هستیم، همه ۱۳ عضو شورا همچنون مدیران جهادی در میدان حضور دارند و در همه مقوله ها و سیاست گذاری ها در کنار شهرداری اهواز هستند.

وی ضمن تقدیر از سازمان عمران شهرداری اهواز اضافه کرد: در سازمان عمران با مدیریت جهادی و تلاش خود نمونه ای از یک مدیریت موفق را ارائه کردند و به طور کلی همه کارکنان شهرداری که دست در دست هم گذاشته ایم تا اهوازی بهتر و پویا تر داشته باشیم.

امینی تاکید کرد: رشد و توسعه اهواز و خدمت به مردم به مذاق برخی خوش نیامده است که امیدواریم کار و تلاش ما روزنه امیدی برای همراهی همه در مسیر توسعه اهواز باشد، چرا که در هر صورت مسیر حرکت انقلاب ادامه داشته باشد و قطار توسعه اهواز با سرعت و کیفیت بیشتری به حرکت خود ادامه خواهد داد.

وی اضافه کرد: شروع هر حرکت در ابتدا سخت و ممکن است مشکلاتی داشته باشد اما به مرور هم سرعت و هم کیفیت آن بیشتر و بهتر خواهد شد.

شهردار اهواز در پایان خاطرنشان کرد: تجارب مدیریتی کارکنان شهرداری نشان می دهد که طرح هر هفته چند افتتاح صرفا برای افزایش امیدواری و روحیه شهروندان است تا بدانند مدیریت شهری همواره در کار و تلاش است و بسیاری از افراد وجود دارند بدون اینکه نامی از آنها برده شود برای توسعه شهر تلاش می کنند.

در ادامه رسول جامعی مدیر منطقه دو اظهار کرد: امروز شاهد افتتاح زیرگذر جانباز و مسیر ارتباطی زردشت به مهرشهر هستیم، این پروژه ۲۴۰۰متر طول دارد که سیزده دقیقه زمان سفر میان این دو محله را کوتاه می کند.

وی با اشاره به دلیل نام گذاری زیر گذر جانباز به علت سکونت جانبازان عزیز در این محله افزود: علاوه بر این در مصرف سوخت و هزینه برای شهروندان با کوتاه شدن مسیر صرفه جویی می شود و مانع از اتلاف وقت شهروندان در مسیرهای پرترافیک می شود.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *