اخبار داغ

قدردانی مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت ارشاد از شهردار لاهیجان

مدیر کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از شهردار لاهیجان قدردانی کرد. به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از کاشف خبر، کاظم نظری با اهدای لوح تقدیر از تلاش های رضا زنده دل، شهردار و دبیر جشنواره تئاتر خیابانی شهروند برای برگزاری موفق این جشنواره قدردانی کرد. در این لوح […]

اشتراک گذاری
31 مرداد 1401
93 بازدید
کد مطلب : 149052

مدیر کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از شهردار لاهیجان قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از کاشف خبر، کاظم نظری با اهدای لوح تقدیر از تلاش های رضا زنده دل، شهردار و دبیر جشنواره تئاتر خیابانی شهروند برای برگزاری موفق این جشنواره قدردانی کرد.

در این لوح آمده است: برگزاری موفق یازدهمین جشنواره سراسری تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان، گام ارزشمند دیگری در راه اعتلای فرهنگ و هنر کشور و سند پرافتخاری بر توان و قابلیت ارزنده هنر نمایش در تلاش برای رفع ناهنجاری های اجتماعی و ساختن جامعه ای پاک و مطلوب می باشد.

هنرمندان ایران اسلامی همت خود را در تولید آثار ارزشمند نمایشی با مضامین بلند انسانی و موضوعات مهم اجتماعی به منصه ظهور رساندند و ارائه شایسته این تولیدات گرانبهای معنوی میسر نبود مگر با همت، همدلی، تلاش و همراهی بزرگوارانی که به دل دغدغه فرهنگ و به جان امید روشنایی و نور دارند.

بدینوسیله از همت، حضور ارزشمند و همراهی همدلانه جنابعالی و همکاران محترم در برگزاری شایسته یازدهمین جشنواره سراسری تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان قدردانی نموده و از پروردگار مهربان برای شما سربلندی و توفیق آرزومندم.


کدخبر: ۱۴۰۱۶۷۴۰۵۳۱۰۰۱۲

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *