اخبار داغ

نشست مدیران پتروشیمی مارون با اصحاب رسانه

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، به مناسبت سالگرد شهادت شهید والامقام، محمود صارمی و گرامیداشت روز خبرنگار، نشست صمیمی مدیران پتروشیمی مارون با اصحاب رسانه ی شهرستان برگزار گردید. در این جلسه که آقای محفوظیان ریاست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی هم حضور داشتند، مهندس آزادی معاون عملیات شرکت، توضیحاتی در باب ظرفیت […]

اشتراک گذاری
31 مرداد 1401
251 بازدید
کد مطلب : 149049

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، به مناسبت سالگرد شهادت شهید والامقام، محمود صارمی و گرامیداشت روز خبرنگار، نشست صمیمی مدیران پتروشیمی مارون با اصحاب رسانه ی شهرستان برگزار گردید. در این جلسه که آقای محفوظیان ریاست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی هم حضور داشتند، مهندس آزادی معاون عملیات شرکت، توضیحاتی در باب ظرفیت های تولید و برنامه های پیش رو جهت گسترش فعالیت های مارون مطرح کردند. وی همچنین افزود که برای انجام آورهال ۱۴۰۱ بیش از ۷۵۰ نفر جوانان بومی، دعوت به همکاری شده اند.

در ادامه ی نشست، خبرنگاران و اصحاب رسانه، پیرامون موضوعاتی همچون گسترش فعالیت های زیست محیطی و مدیریت پسماندها و پسآب های صنعتی، گسترش و مدیریت بهینه ی امور مربوط به مسئولیت های اجتماعی و همچنین لزوم حمایت از جوانان متخصص و نخبه ی منطقه، با مدیران مارون به بحث و تبادل نظر پرداختند.

بدون تردید، رسانه ها به عنوان تحلیل گران عرصه های اجتماعی، بازوان توانمند صنعت پتروشیمی در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند‌.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *